شماره ۹۲۹ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ شهريور
صفحه را ببند
خارج از گود‌

ژوزه، پرسپولیس را ورشکسته می‌کند| شکایت مانوئل ژوزه، مربی پرتغالی که در زمان مدیریت محمد رویانیان سرمربیگری پرسپولیس را پذیرفت و بعد از چند هفته ناکامی اخراج شد، باعث دردسر بزرگ باشگاه شده است. عدم پیگیری مسئولان پرسپولیس در این داستان باعث شده فیفا پرسپولیس را با بدهی 6 میلیاردی مواجه کند. ظاهرا ژوزه علاوه بر قرارداد 1.5 میلیاردی با پرسپولیس یک قرارداد زیرمیزی داشته که غرامت زیادی را متوجه پرسپولیس می‌کند. پرسپولیس در صورتی که این مبلغ را پرداخت نکند، با کسر امتیاز مواجه می‌شود و ازسوی دیگر اگر این پول پرداخت شود،‌باشگاه به مرز   ور شکستگی خواهد رسید.
دعوای بر سر مبعلی جدید فوتبال| سه‌شنبه شب علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال با انتشار عکسی از مجتبی حق‌دوست در اینستاگرام خود خبر از حضور مبعلی جدید در استقلال داد. اقدام استقلالی‌ها برای جذب حق‌دوست از نفت تهران واکنش باشگاه فولاد را در پی داشت. نعیم سعداوی، سرمربی فولاد دراین‌باره می‌گوید: «ما خواهان جذب حق‌دوست هستیم و با توجه به سیاست بومی گرایی باشگاه و به خاطر کیفیت این بازیکن موافق حضور او در فولاد خوزستان هستیم اما به شرطی که انتقال حق دوست از نفت به فولاد خوزستان به صورت قطعی صورت بگیرد.» این درحالی است که باشگاه نفت اعلام کرده حق‌دوست را به فولاد می‌دهد، نه استقلال!
اهدای پرچم پارالمپیک به پرچمدار|  پرچم کاروان پارالمپیک ایران توسط همسر مدافع حرم، جواد الله‌کرمی، به عشرت کردستانی، پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک، اهدا شد. عشرت کردستانی پس از دریافت پرچم کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک ریو گفت: «لحظه‌ای که به نمایندگی از کاروان ایران پرچم مقدس کشورم را در جمع نورانی خانواده الله‌کرمی، مدافع حرم، به دست گرفتم بهترین لحظه زندگی‌ام بود به طوری‌که نمی‌توانم حسم را بیان کنم. امیدوارم با توسل به این شهدا بتوانیم پرچم کشورمان را در مسابقات به اهتزاز دربیاوریم.»
زلزله رم،‌ربطی به تیم‌ملی نداشت| روز گذشته زلزله‌ای در شهر رم آمد که موجی از نگرانی را در بین اهالی فوتبال به وجود آورد. با این حال این زلزله به شهر کاورچیانو که محل برپایی اردوی تیم‌ملی است ارتباطی نداشته است و بازیکنان تیم‌ملی در سلامت کامل به سر می‌برند. تیم‌ملی مدتی است که برای آمادگی هرچه بیشتر در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2018 در ایتالیا اردو زده است و هم اکنون به جز سردار آزمون، سعید عزت الهی، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان نژاد و میلاد محمدی تمام بازیکنان در اردو حضور دارند.


تعداد بازدید :  125