شماره ۳۸۷ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱ مهر
صفحه را ببند
حاشیه

بازداشت 6 بازیکن در پرونده معافیت‌های جعلی
پرونده کارتهای معافیت جعلی به مراحل نهایی خود نزدیک می‌شود که در همین رابطه حتی کار برخی از بازیکنان به بازداشت هم کشیده است. طبق شنیده‌ها 6 بازیکن لیگ برتری در منطقه خوزستان عصر یکشنبه توسط نیروی انتظامی به دلیل دست داشتن در پرونده کارتهای معافیت جعلی دستگیر شدند.  آرش افشین، سروش سعیدی، میثم کریمی و وحید مشایی به همراه یک بازیکن دیگر بازیکنان استقلال خوزستان و فولاد هستند که از آنها به‌عنوان نفرات بازداشت شده، نام برده می‌شود.

اعزام خانواده والیبالیست‌ها به اینچئون
اعضای تیم‌ملی والیبال تقریبا 6 ماهی است که در مسابقات و اردوهای فشرده برای مسابقات مختلف به سر می‌برند و همین مسأله باعث کاهش روحیه بازیکنان به دلیل دوری از خانواده شان شده است.  این بازیکنان حدود یک ماه است که در لهستان برای مسابقات قهرمانی جهان به سر می‌بردند و پیش از اعزام به این رقابت‌ها از مسئولان درخواست کردند تا خانواده‌هایشان حداقل برای بازیهای آسیایی به آنها ملحق شوند.  حتی شنیده می‌شد که کار به تهدید برای بازی نکردن هم رسیده اما در آستانه رسیدن این تیم به محل بازی‌های آسیایی رئیس فدراسیون والیبال از فراهم کردن شرایط برای اعزام همسر و فرزندان بازیکنان تیم‌ملی به اینچئون خبر داد تا آنها بتوانند با روحیه‌ای مضاعف برای کسب مدال طلای این بازی‌ها بجنگند.

بازگشت کریمی به تمرینات پرسپولیس
علی کریمی که به دلیل اختلافاتش با دایی و عدم امکان حضورش در پرسپولیس در ابتدای فصل تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت، پس از حضور حمید درخشان روی نیمکت سرخپوشان با درخواست جدی این مربی برای بازگشت به میادین و حضور در پرسپولیس مواجه شد. با این‌که جادوگر در مصاحبه‌هایش پیش از این اعلام کرده بود، تصمیمش برای خداحافظی قطعی است اما روز گذشته بالاخره در محل تمرین سرخپوشان حاضر شد و با آنها به تمرین پرداخت. البته طبق گفته‌های درخشان و کریمی، شماره 8 سابق سرخ‌ها صرفا قرار است برای روحیه دادن به سایر بازیکنان در تمرینات حضور پیدا کند. درخشان در این زمینه می‌گوید:  «قرار است علی کریمی کنار سایر بازیکنان تمرین کند تا روحیه بچه‌ها بالا برود. از علی ممنونم که به دعوت ما پاسخ مثبت داد. قدمش روی چشم ما.»

امید کشتی فرنگی زنده شد
بعد از آن‌که حمید سوریان از تصمیم خود برای عدم حضور در بازی‌های آسیایی خبر داد و یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال طلای ایران در کشتی فرنگی از دست رفت، امید نوروزی نیز در بازگشت از مسابقات جهانی از مصدومیتش و احتمال عدم حضورش در بازی‌های آسیایی 2014 خبر داد.  این خبر همه را نگران کرد زیرا غیبت یکی دیگر از قهرمانان المپیک در کشتی فرنگی می‌توانست شانس‌های ایران را در این بخش برای تکرار 4 مدال طلایی که در دوره گذشته به دست آمد، به حداقل برساند اما روز گذشته پازاج، سرمربی تیم‌ملی از رفع مصدومیت نوروزی خبر داد.


تعداد بازدید :  283