شماره ۹۲۹ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ شهريور
صفحه را ببند
ورزش جهان

خطر تعطیلی بیخ گوش فوتبال آرژانتین| در آستانه آغاز رقابت‌های فوتبال در کشور آرژانتین، بدهی‌های زیاد و عدم پرداخت آن از سوی باشگاه‌های آرژانتینی دردسرساز شده است و این لیگ را با خطر تعطیل شدن مواجه کرده است. بازیکنان لیگ برتر فوتبال آرژانتین به خاطر عدم دریافت مطالبات فصل گذشته خود خط و نشان کشیدند که به صورت جمعی و فراگیر اعتصاب می‌کنند و لیگ این کشور را تعطیل می‌کنند. پیش از این فیفا به فدراسیون فوتبال آرژانتین توصیه کرده بود که بدهی‌های خود را پرداخت کند زیرا در صورت عدم پرداخت به موقع بدهی‌ها احتمال تعلیق وجود دارد.
خامس، مورد غضب هواداران رئال مادرید|  به نظر می‌رسد خامس رودریگس از بازیکنانی خواهد بود که در تابستان فصل جابه‌جایی از رئال جدا می‌شود. این بازیکن کلمبیایی مشتریان زیادی دارد با این حال با وجود آن‌که در رئال تراکم زیادی در خط میانی وجود دارد اما زین الدین زیدان اصرار دارد که او را حفظ کند. در نظر سنجی که روزنامه مارکا اسپانیا در بین هواداران رئال‌مادرید انجام داد 29‌هزار نفر شرکت کردند و 59‌درصد آنها خواستار فروش رودریگس شدند. آرسنال جدی‌ترین مشتری این بازیکن سرشناس است و باید دید که آیا او هم مانند اوزیل سر از  آرسنال درمی آورد یا نه.
روزی 192‌میلیون تومان برای پوگبا|  وقتی اولدترافوردی‌ها به خواسته ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی فصل جاری خود، پل پوگبا، ستاره فرانسوی سابق خود را مجددا در اختیار گرفته و البته رقمی کاملا نجومی پرداختند، با کسب 110‌میلیون یورو، عنوان گران‌ترین بازیکن دنیای توپ گرد به این ستاره 23 ساله رسید. براساس آماری که چهارشنبه(امروز) توسط یکی از مطبوعات انگلیس انتشار یافت، این بازیکن تکنیکی  هفته‌ای 340‌هزار یورو(یک‌میلیارد و 360‌میلیون تومان) از تیم نخست شهر منچستر دستمزد می‌گیرد. برهمین اساس دستمزد یک روز وی بالغ بر 192‌میلیون تومان(48 هزاریورو) است که به همین خاطر به ازای هر یک ساعت، 8‌میلیون تومان (2‌هزار یورو) دستمزد می‌گیرد.
صعود آسان لیورپول و چلسی در جام اتحادیه| دور دوم رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس با برگزاری چند دیدار پیگیری شد. در این مرحله تیم‌های انگلیسی که در رقابت‌های اروپایی حضور ندارند به میدان رفتند که در یکی از دیدارهای این مرحله چلسی با نتیجه 3 بر 2 از سد بریستول راورز گذشت. همچنین لیورپول برابر بورتون با 5 گل صاحب برتری شد. در این بازی اوریگی، استوریج دو بار، فیرمینو و مدافع حریف گلزنان قرمزپوشان بودند. در سایر دیدارها نیز تیم‌های اورتون، استوک سیتی، کریستال پالاس،‌ هال سیتی و ناتینگهام با برتری برابر حریفان خود راهی دور سوم شدند.


تعداد بازدید :  112