شماره ۳۸۷ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱ مهر
صفحه را ببند
جنوب

پیام تبریک شهردار بندرعباس به مناسبت آغاز ‌سال تحصیلی 94-1393
شهردار بندرعباس در پیامی ضمن تبریک ‌سال‌تحصیلی جدید به دانش‌آموزان، از معلمان درخواست تدریس دلسوزانه و هدفمند کردند.  
عباس امینی‌زاده در این پیام آورده است:  هدف غایی آفرینش، تکامل انسان است و به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (س):  اساس علم بر تربیت انسان است.  
فراهم‌سازی زمینه تحصیل بی‌‌دغدغه دانش‌آموزان و دستیابی به قله‌های رفیع، آن‌طور که شایسته و در شأن ایران اسلامی است، مهم‌ترین هدف مجموعه آموزشی کشور بوده و در سالی که از طرف رهبر فرزانه انقلاب به نام سال«اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» مزین شده، امیدوارم در پرتو عنایات حضرت ولیعصر(عج) دانش‌آموزان ایران اسلامی و خصوصا دانش‌آموزان هرمزگانی به توفیقات روزافزون دست یابند.  
وی در ادامه این پیام آورده است: مدرسه اولین محیطی است كه انسان به جامعه واقعی نزدیك شده و با واقعیات اجتماعی آشنا می‌شود، درواقع مدرسه محیطی است که دانش‌آموزان خود را در كنار همسن و سالان خود و نیز مواجه با مطالبات،‌ نیازها و عواطف گوناگون می‌یابند و برای نخستین‌بار تنوع انسان‌ها و نیازها را تجربه می‌كنند.  
امیدوارم به فضل الهی و با یاری شما معلمان، آموزگاران و مربیان گرانقدر بتوانیم آینده‌سازان کشور را بیش از پیش بر تارک دانایی و سپهر سعادت رهنمون سازیم.  
شهردار بندرعباس در بخش دیگری از این پیام نیز آورده است:   به پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، امسال را با نگرش تحول بنیادین آغاز می‌کنیم و می‌دانیم که این خواست ملی مستلزم صرف زمان فراوان و مطالعات راهگشاست و باید عزم کنیم که تحول را از خودمان شروع کنیم.  
از فرزندان عزیز، دانش‌آموزی که همه هستی ما وقف هستی آنان باد انتظار دارم که در فضای دل‌انگیز علم و ادب به دنبال کسب دانش و معرفت و پاسدار حرمت معلمان خود باشند، معلمانی که تمام وجود خویش را در وجود دانش‌آموزان خود به ودیعه می‌گذارند چراکه آنان را فرزندان معنوی خود می‌دانند.
در پایان، ماه مهر و آغاز دلنشین درس و مدرسه را به یکایک معلمان دلسوز، دانش‌آموزان عزیز و اولیای محترم تبریک می‌گویم و از خداوند منان ‌سال تحصیلی پرخیر و برکتی را برای همگان مسئلت دارم.  

بهره‌برداری از قطعه اول راه روستايي سرخا - گيشان
مديركل راه و شهرسازي هرمزگان از بهره‌برداری قطعه اول راه روستايي سرخا - گيشان ظرف 3 ماه آينده خبر داد.  
فرشيد دستوان در بازديد دوره‌اي از پروژه‌هاي در دست احداث شهرستان بندرعباس افزود: قطعه اول راه سرخا -گيشان به طول 5 كيلومتر درحال احداث است كه طي 3 ماه آينده تكميل و به بهره‌برداري مي‌رسد.  
وي همچنين به اجراي زيرسازي و تكميل ابنيه فني راه روستايي كلوچان اشاره كرد و ادامه داد: اين محور به‌طول 4 كيلومتر درحال اجراست كه زيرسازي آن تا 45 روز آينده به اتمام می‌رسد و آماده آسفالت مي‌شود.  
مديركل راه و شهرسازي هرمزگان در ادامه به صعب‌العبور بودن راه روستايي بنگلايان، سلرد و دوكوه اشاره كرد و افزود: باتوجه به صعب‌العبور بودن مسير و مشكلات اجرايي آن تكميل ابنيه فني و زيرسازي 5 كيلومتر اول در اولويت اجرا قرار گرفته است.  
وي بيان داشت: آسفالت اين محور نيز تا 5 ماه آينده به اتمام خواهد رسيد. به گفته دستوان، بازگشايي و تكميل 7 كيلومتر باقيمانده اين محور نيز حداكثر تا نيمه‌اول‌ سال‌آينده تكميل خواهد شد.  
در اين بازديد همچنين مطالعات پل ورودي روستاي بنگلايان در دستور كار قرار گرفت.  
گفتني است، در اين بازديد محمدمهدي رضايي لري، معاون راه روستايي، علي عليزاده، مدير ساخت و توسعه راه‌ها و ذيحساب اداره كل راه و شهرسازي نيز حضور داشتند. 


تعداد بازدید :  232