شماره ۳۸۶ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۳۱ شهريور
صفحه را ببند
رئال ورشکسته، صرب کتک خورده

گروه ورزش| رادامل فالکائو با هزاران امید و آرزو به اولدترافورد پا گذاشته اما انگار بندی در قرارداد او وجود دارد که به باشگاه اجازه می‌دهد ستاره کلمبیایی را به موناکو پس دهد! از سوی دیگر رئال مادریدی که درحال ورشکستگی است، رونالدو را در 3 قدمی شکستن رکورد هت تریک تاریح لالیگا می‌بیند.
هدیه پس فرستاده می‌شود
در بندی از قرارداد رادامل فالکائو با منچستریونایتد به این موضوع اشاره شده که در صورت آسیب‌دیدگی‌های متوالی، باشگاه مجاز است او را به تیم قبلی‌اش بازگرداند. فالکائو قبل از نهایی شدن قراردادش در آخرین روز فصل نقل‌وانتقالات تابستانی، آزمایش پزشکی مفصلی را پشت سر گذاشت و پس از انجام اولین مسابقات در لباس شیاطین سرخ، ظاهرا نباید نگران آسیب‌دیدگی او بود!
رونالدو 20 شد
برتری 8 بر 2 رئال‌مادرید مقابل لاکرونیا، علاوه بر رقم زدن اولین پیروزی 8 گله قوهای سپید در بازی‌های خارج از خانه تاریخ لالیگا، بیستمین هت تریک رونالدو را در پی داشت. او حالا تنها 2 هت تریک با تلمو زارا و دی استفانو (رکوردداران هت تریک در تاریخ لالیگا) فاصله دارد. رونالدو با هت تریک‌های مسی در بازی‌های خارج از خانه لالیگا برابری کرد و اکنون پشت سر دی استفانو، رائول، پوشکاش و سانتیانا در رده پنجم بهترین گلزنان تاریخ باشگاهش ایستاده است. حالا که طلسم ورزشگاه دپور برای رونالدو شکسته، تنها سن مامس و آنوئتا، 2 ورزشگاهی هستند که او درآن جا گل نزده است.
رئال مادرید ورشکسته است
روزنامه ال‌موندو دپورتیوو مدعی شد باشگاه رئال‌مادرید در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است. پرافتخارترین باشگاه اسپانیا در سال‌های اخیر خریدهای نجومی زیادی مانند بیل، رونالدو و کروس داشته و به همین دلیل و با توجه به عدم تراز مالی مناسب در معرض خطر ورشکستگی قرار دارد. درحال حاضر بدهی‌های باشگاه به 602‌میلیون یورو رسیده و افزایش 20‌درصدی داشته است. در این بین هزینه 400‌میلیون‌یورویی برای بازسازی برنابئو، پروژه شکست‌خورده‌ای به نظر می‌رسد چون باشگاه اعتبار و پول لازم برای انجام این عملیات را ندارد. در این راستا یک اقتصاددان اسپانیایی با انتقاد از وضع فعلی رئال‌مادرید، خریدهای بزرگ باشگاه را کمرشکن و به ضرر اوضاع اقتصادی پایتخت‌نشینان دانست.
زیباترین گل ‌سال زده شد
پادربورن که اولین تجربه دوران معاصر خودش را در بالاترین سطح فوتبال آلمان پشت سر می‌گذارد با گل 80 متری بازیکنش در هفته چهارم بوندس‌لیگا خبرساز شد. استاپلکمپ در دقیقه 90 از فاصله 80 متری با ضربه‌ای زیبا تور دروازه‌ هانوفر را به لرزه درآورد و از سوی منتقدان از هم‌اکنون برنده جایزه گل فصل فوتبال آلمان و کاندیدای دریافت جایزه پوشکاس (زیباترین گل‌سال فوتبال دنیا) نامیده شد!
کتک خوردن مربی جلوی چشم شاگردانش
سینیشا میهالوویچ، سرمربی صرب سامپدوریا جلوی چشم شاگردانش با هجوم یک هوادار تیفوسی تیم جنوبی مواجه شد. این اتفاق ساعتی قبل از بازی با ساسولو رخ داد و گفته می‌شود مهاجمی که قصد مضروب کردن ستاره یوگسلاوی درجام جهانی 1998 را داشت، یک مهاجر اکوادوری بود و حالت طبیعی نداشت. جالب این‌که پس از دریافت چند مشت اول، بازیکنان سامپدوریا به حمایت از مربی تیمشان وارد معرکه شدند و از او دفاع کردند. شخص اکوادوری دستگیر شده و درحال بازجویی است.


تعداد بازدید :  104