شماره ۳۸۶ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۳۱ شهريور
صفحه را ببند
گفت‌وگوی «شهروند» با سروش رفیعی، مهاجم فولاد خوزستان
امسال هم مدعی قهرمانی هستیم
هدفم رسيدن به پيراهن تيم‌ملي است

گروه ورزش| پس از مشکلاتی که برای بختیار رحمانی و آرش افشین به‌وجود آمد، سروش رفیعی به خوبی توانست در ترکیب فولاد در لیگ چهاردهم بدرخشد و در برخی بازی‌ها یک‌تنه بار تیمش را به مقصد برساند. ‌هافبک - مهاجم جوان فولاد این روزها برای تیمش همه کار می‌کند و در بازی با استقلال نیز گل حساسی برای قرمزپوشان اهوازی به‌ثمر رساند. رفیعی صحبت‌هایش در گفت‌وگو با «شهروند» را از بازی با استقلال آغاز می‌کند: «ما بازی منطقی و خوبی را مقابل استقلال انجام دادیم. با وجود این‌که استقلالی‌ها معتقد بودند ما شانسی بازی را برده‌ایم اما باید بگویم پیروزی حق ما بود و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز به‌ثمر برسانیم. متاسفانه خیلی‌ها می‌گویند فولاد با خوش‌شانسی بازی‌هایش را می‌برد اما این‌طور نیست و با ادامه این روند خوب تا پایان فصل نشان می‌دهیم، قدرتمان زیاد است.»
او درباره عملکرد خوب خودش در بازی‌های اخیر عنوان می‌کند: «لطف خدا شامل حالم شده و توانستم برای تیمم در بازی‌های گذشته مفید باشم. بسیار خوشحالم که گل‌های سرنوشت‌سازی برای فولاد زده‌ام. این‌که خوب گل می‌زنم به خاطر بازی خوب هم‌تیمی‌هایم است. با هر گلی که می‌زنم و بردي که تیمم کسب می‌کند، انگیزه و انرژی‌ام بیشتر و برای ملی‌پوش شدن مصمم‌تر می‌شوم. دوست دارم این فصل هم برای آقای گلی بجنگم و هم برای رسیدن به پیراهن تیم ملی. فکر می‌کنم بتوانم با ادامه این روند نظر سرمربی تیم‌ملی را جلب کنم.»
هافبک - مهاجم فولاد درباره شانس قهرمانی تیمش می‌گوید: «خیلی‌ها از این‌که فولاد در کورس باشد، ناراحت می‌شوند؛ همان‌هایی که برای بختیار و آرش افشین مشکل درست کردند. بازیکنان ما را با پیشنهادهای آنچنانی هوایی کردند تا به تیم قهرمان فصل گذشته ضربه بزنند اما همه بدانند که فولاد محتاج بازیکن نیست. آکادمی فولاد به قدری قدرتمند است که اگر همه نفرات هم بروند با این تیم می‌تواند نتایج خوبی بگیرد. امسال هم مدعی هستیم و می‌خواهیم حق خودمان را از فوتبال ایران بگیریم.»
رفیعی در پایان درباره شانس خود برای آقای گلی تأکید می‌کند: «من تاکنون 5 گل زده‌ام. هیچ بازیکنی از آقای گلی بدش نمی‌آید اما این آقای گلی را همراه با قهرمانی فولاد می‌خواهم. اگر قهرمان نشویم، آقای گلی برایم ارزشی ندارد.»


تعداد بازدید :  97