شماره ۳۸۵ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۳۰ شهريور
صفحه را ببند
سودای پنجمین پیروزی

گروه ورزش | این روزها درهیاهوی بازی‌های آسیایی، اخبار فوتبال اروپا حول محور رئال‌مادرید می‌چرخد؛ از حضور در رتبه‌های ابتدایی بیشترین فروش پیراهن در یک‌سال اخیر گرفته تا پرداخت غرامت یکی از شبکه‌های معروف تلویزیونی به این تیم بابت تشبیه بازیکنان پرافتخارترین تیم اروپا به کفتار!
من‌سیتی- چلسی؛ موشک‌های آبی
در حساس‌ترین بازی هفته پنجم لیگ برتر انگلیس از ساعت 19 و 30 دقیقه امروز، چلسی درخانه منچسترسیتی به میدان می‌رود.  آبی‌های لندن هر 4 بازی قبلی خود را برده‌اند اما سیتی در 2 بازی گذشته فقط یک امتیاز گرفته و همین ابتدای فصل 5 امتیاز از صدرنشین مقتدرعقب است. فابرگاس درصورت ارسال پاس گل به رکورددار پاس گل‌های در بازی‌های متوالی لیگ برتر تبدیل می‌شود و در سوی مقابل تیم پیگرینی می‌داند در صورت رقم خوردن هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی، باید موقتا از دایره مدعیان خداحافظی کند.
کفتار 20 هزاریورویی
شبکه تی وی 3 اسپانیا به دلیل تشبیه رئالی‌ها به کفتار جریمه شد. رئالی‌ها فوریه 2013 شکایت خودشان از این شبکه و 3 نفر از کارکنانش را به دلیل پخش کلیپ ضد رئالی اجرایی کردند.  رئالی‌ها درخواست 6‌میلیون پوند غرامت را داشتند اما درنهایت با رأی دادگاه تنها 20‌هزار یورو بابت غرامت نصیب بردند.  فوریه این شبکه تلویزیونی فیلمی را پیش از دیدار دو تیم رئال‌مادرید و بارسلونا منتشر کرد و دادگاه با وجود عذرخواهی رسمی این شبکه آنها را مقصر شناخت. این فیلم رفتار بازیکنان رئال‌مادرید را به کفتار تشبیه کرده بود و تکل‌های پپه و آربلوآ و ژابی آلونسو را نشان می‌داد.
برنابئو، امارات می‌شود؟
شرکت هوایی امارات به‌عنوان اسپانسر رئال‌مادرید قصد دارد با مسئولان پرافتخارترین تیم اروپا برای نامگذاری استادیوم برنابئو به «فلای امیریتس» مذاکره کند. اعضای باشگاه باید درباره انتخاب یکی از 3 نام به توافق برسند؛ «فلای امیریتس سانتیاگو برنابئو»، «فلای امیریتس برنابئو»، یا «برنابئو فلای امیریتس»؛ اما چه دلیلی باعث شده رئالی‌ها، زیر بار این نامگذاری بروند؟ نیاز به پول بیشتر برای بازسازی برنابئو.  به گفته فلورنتینو پرس بین 400 تا 500‌میلیون یورو برای این کار هزینه خواهد شد. حق نامگذاری فقط بخشی از بودجه بازسازی ورزشگاه را تأمین خواهد کرد و بقیه هزینه‌ها به بدهی 602‌میلیون یورویی باشگاه اضافه خواهد شد.
سومین مسی هم به فوتبال آمد
برادرزاده 6 ساله لیونل مسی با حضوردر تمرینات بارسلونا همه را شگفت زده کرد. رودریگو با پای راست هنرمندش هم‌اکنون در تیم پایه بارسا به‌نام «آدریانو» توپ می‌زند و به نظر می‌رسد به بازیکنی در حد و اندازه‌های عموی اعجوبه‌ای خود تبدیل ‌شود. او در صورت تبدیل شدن به بازیکن حرفه‌ای پس از لیونل و برادرش، سومین عضو فعال خاندان مسی در دنیای توپ گرد خواهد بود.


تعداد بازدید :  290