شماره ۹۰۲ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ مرداد
صفحه را ببند
میز خبر

عضو کمیسیون حقوقی مجلس خبر داد: درخواست کتبی برای پیگیری ۱۷پرونده گم‌شده دولت احمدی‌نژاد
ایلنا| عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس دهم با اعلام خبر ارسال درخواست کتبی به رئیس کمیسیون اصل 90 برای رسیدگی به موضوع ۱۷ پرونده گم‌شده در مجلس نهم، از تخلف دولت احمدی‌نژاد درجریان واگذاری زمین‌های کیش پرده برداشت. حجت‌الاسلام حسن نوروزی گفت: درخواست من در این نامه این است که کمیسیون اصل 90 توضیح بدهد که آیا این ۱۷ پرونده هنوز در کمیسیون وجود دارد یا به دادگستری یا دیوانعالی کشور ارجاع شده و قرار شده که این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد و پاسخ آن به بنده اعلام شود. نماینده مردم رباط‌‌کریم ادامه داد: براین اساس، در دوران ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد، مشکلاتی در واگذاری‌ها به وجود آمد و من در مجلس هشتم دراین‌باره تحقیقاتی انجام داده بودم و پرونده‌ای را پیگیری می‌کردم ولی هیچ‌گاه نتایج آن اعلام نشد و به همین دلیل با آغاز به کار مجلس دهم، بار دیگر این موضوع را پیگیری کردم. وی خاطرنشان کرد: این پرونده مربوط به واگذاری در منطقه آزاد جزیره کیش بود که سه هکتار زمین درجزیره کیش با قیمت بسیار ارزان و بدون طی کردن مراحل قانونی، واگذار شده است.

سردار پاکپور: سپاه ، ضربه سنگینی به گروهک‌های ضدانقلاب وارد کرد
سپاه‌نیوز|  فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: اخیرا اقداماتی ازسوی دشمنان در راستای تجهیز گروهک‌های ضدانقلاب مستقر در شمال عراق انجام گرفت که با اقدامات سپاه ضربه سنگینی به این تیم‌ها وارد شد. سردار محمد پاکپور در آیین اختتامیه ششمین همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه در مشهد به تشریح وضع منطقه و اقدامات نیروی زمینی در راستای حفظ و تأمین امنیت پایدار پرداخت و ادامه داد: مرزهای برخی از کشورهای همسایه ما از امنیت لازم برخوردار نبوده و موجب سوءاستفاده اشرار و ضدانقلاب برای اقدامات تروریستی و خرابکاری قرار می‌گیرد اما بحمدالله با اشراف اطلاعاتی و حضور مقتدرانه رزمندگان نیروی زمینی سپاه، تمامی توطئه‌های آنان تاکنون خنثی و نقش بر آب شده است.

غرویان: پایگاه اتاق‌های فکر علیه دولت در تهران، قم و مشهد است
ایلنا|  استاد حوزه علمیه گفت: اطلاع داریم به صورت مخفیانه از علمای حوزه برای نشست‌هایی در تهران با حضور احمدی‌نژاد دعوت رسمی شده است تا در این نشست‌ها هماهنگی‌های لازم را برای انتخابات آینده داشته باشند. حجت‌الاسلام محسن غرویان در مورد تخریب‌های علیه دولت عنوان کرد: معتقدم یک اتاق فکر علیه دولت وجود ندارد، بلکه چندین اتاق فکر درحال فعالیت هستند که پایگاه‌های آنها در تهران، قم، مشهد و برخی شهرهای دیگر است. او ادامه داد: در مسأله فیش‌های حقوقی هم فراموش نمی‌کنیم که این اختلاس‌ها و مفاسد کلان در دولت قبل آغاز شد و هنوز هم پرونده اختلاس‌های نجومی ادامه دارد اما عده‌ای به‌گونه‌ای فضاسازی می‌کنند که گویی حقوق 40میلیونی بیشتر از اختلاس 3‌هزارمیلیاردی است؛ البته قطعا باید جلوی حقوق‌های نامتعارف گرفته شود اما مصادیق بی‌عدالتی در دولت قبل بسیار متعدد بود.

رئیس سابق ستاد نمازجمعه تهران اعلام کرد: دلیل عدم دعوت از یک سخنران برای حضور در نمازجمعه
ایسنا|  رئیس سابق ستاد نمازجمعه تهران در پاسخ به اظهارات اخیر رحیم‌پور ازغدی علت دعوت نشدن وی به نمازجمعه را انتقادناپذیری او عنوان کرد. حجت‌الاسلام سیدیدالله شیرمردی در واکنش به اظهارات اخیر حسن رحیم‌پورازغدی پیش از خطبه‌های نمازجمعه مشهد ضمن تکذیب ادعای وی گفت: علت عدم دعوت ایشان به نماز انتقادناپذیری و برچسب بی‌سوادی زدن به رسانه‌های اصولگرا بود. وی با بیان این‌که مسئولان ستاد‌های نمازجمعه وظیفه دارند براساس ضوابط ابلاغی از جانب شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور نکات لازم را به سخنرانان پیش از خطبه متذکر شوند تا در وقت محدود نمازگزاران بیشترین بهره را از سخنرانی‌ها و برنامه‌های مختلف ببرند و این یک امر طبیعی در همه دوره‌ها بوده است، افزود: انتظار ما از آقای رحیم‌پور به‌عنوان یکی از سخنرانان ارزشمند کشور بیش از این است که دلایل واهی برای لغو سخنرانی‌های خود بتراشند. شیرمردی با اشاره به این گفته رحیم‌پور، مبنی بر این‌که «وقتی متوجه شدند می‌خواهم اسنادی را برای مسأله نفوذ ارایه کنم، بلافاصله سخنرانی من کنسل شد»، گفت: هنوز دیر نشده است و آقای رحیم‌پور تریبون‌های بسیاری دراختیار دارند و می‌توانند این اسناد نفوذ را ارایه کنند! وی درپایان رحیم‌پور را به سعه صدر بیشتر دعوت کرد و گفت: ادبیات ما باید متناسب با شأن و جایگاه نمازجمعه باشد.


تعداد بازدید :  187