شماره ۹۰۲ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ مرداد
صفحه را ببند
ورزش جهان

تغییر نام فرودگاه مادیرا به رونالدو|  میگل آلبوکرکه، فرماندار منطقه مادریرا(زادگاه ستاره پرتغالی) که تحت‌ِتأثیر عملکرد رونالدو در یورو 2016 و کمک او به ارغوانی‌پوشان برای فتح جام ملت‌های اروپا قرار گرفته است، اعلام کرد که فرودگاه این منطقه به کریستانو رونالدو تغییر نام داده است.رونالدو که این روزها از تعطیلات تابستانی‌اش لذت می‌برد، روز جمعه شعبه‌ای جدید از هتل‌های زنجیره‌ای کریستیانو رونالدو را در مادیرا افتتاح کرد. وی در مراسم افتتاحیه این هتل گفت: «از خانواده‌، دوستانم و تمام هوادارانم به‌خاطر تمام کارهایی که برایم انجام می‌دهند، تشکر می‌کنم. در سال‌های اول زندگی‌ام هیچ چیز برایم آسان نبود و این هویت من است.»
آغاز بررسی صلاحیت کاندیداهای ریاست یوفا|  برای انتخابات ریاست یوفا سه نفر به‌طور رسمی اعلام کاندیداتوری کرده‌اند که یکی از آنها الکساندر سفرین، رئیس اتحادیه فوتبال اسلوونی است، دیگری میشل فن‌پراگ، رئیس اتحادیه فوتبال هلند و آخری آنخل ماریا ویار یونا، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا. با پایان مهلت نام‌نویسی از متقاضیان کاندیداتوری در این انتخابات که قرار است در دوازدهمین کنگره فوق‌العاده یوفا در شهر آتن در تاریخ 14 سپتامبر (24 شهریور) صورت بگیرد، روند رسیدگی به صلاحیت آنها برای جانشینی میشل پلاتینی آغاز شده که این کار برعهده کمیته بازبینی فیفا است.
طلای المپیک از جنس نقره|  المپیک 2016 روز 15 مرداد با برگزاری مراسم افتتاحیه در شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز می‌شود. در این بازی‌ها قرار است 306 مدال طلا بین قهرمانان رشته‌های مختلف توزیع شود، مدال‌هایی که‌درصد بسیار کمی از آن طلا هستند. هر مدال تقریباً یک پوند (500 گرم) وزن دارد و عمدتاً از نقره ساخته شده است. جنس یک مدال طلا، 494 گرم نقره است و فقط 6 گرم از طلا استفاده شده است. بنابراین قیمت مادی هر مدال نزدیک به 600 دلار است.
جمله دردسرساز پرس| پرس، مدیرعامل رئال‌مادرید که همراه با کهکشانی‌ها به کانادا سفر کرده است در محل تمرینات بازیکنان رئال، گرم صحبت با زین‌الدین زیدان، سرمربی تیم بود که از قرار معلوم تصویربردار شبکه دپورتس کواتروی اسپانیا توانسته بخشی از محتوای مکالمه آنها را ضبط کند. در این گفت‌وگو رئیس باشگاه رئال‌مادرید به زیزو می‌گوید: «ما داریم آنها را دست می‌اندازیم.» این‌که پرس در مورد چه کسی و چه چیزی صحبت می‌کرد مشخص نیست اما مکالمه او با زیدان مدت کوتاهی پس از آن‌که باشگاه رئال به مذاکراتش با والنسیا برای خرید آندره گومس پایان داد، رخ داد.

 


تعداد بازدید :  182