شماره ۸۹۱ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۱ تير
صفحه را ببند
خبر

پیام تسلیت سیدحسن خمینی به مناسبت درگذشت بانو  الهی قمشه‌ای
جماران| یادگار گرامی امام طی پیامی، درگذشت بانوی شاعر و عرفان‌پژوه خانم مهدیه الهی قمشه‌ای را تسلیت گفت. در پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن خمینی خطاب به افشین علاء، داماد بانو الهی قمشه‌ای آمده است: خبر درگذشت مرحومه مغفوره سرکار خانم مهدیه الهى قمشه‌ای که عمر خویش را در تلاش و تبلیغ ارزش‌هاى دینى سپرى کرد، موجب تأسف همه علاقه‌مندان ایشان شد. اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه خدمت خانواده محترم، براى آن مرحومه غفران واسع و حشر با اولیاء مسألت دارم.

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی خبر داد: خروج ۲۰‌هزار ‌میلیارد تومان از کشور در دولت احمدی‌نژاد
ایلنا| نماینده مردم رشت در مجلس در واکنش به نامه حمید بقایی خطاب به او ضمن اشاره به درخواستش از صداوسیما برای اختصاص فرصت مناسب برای تشریح ۵۲۰ مورد از تخلف‌های محرز دولت احمدی‌نژاد گفت: در دولت قبل پول‌های هنگفتی که بنابر مدارک موجود بالغ بر ۲۰‌هزار‌ میلیارد تومان است، از کشور خارج شده و در بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری شده و در مواردی به حساب‌های شخصی افراد واریز شده است. غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی با انتقاد از ادبیات به کار رفته در این نامه سرگشاده اظهار داشت: تمام آنچه پیش از این درباره تخلف‌های بقایی گفته بودم، براساس اخبار و مستنداتی است که با توجه به جایگاهی که به‌عنوان نماینده مردم در اختیار داریم، به دستمان می‌رسد. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم تصریح کرد: متأسفانه آن‌قدر فساد در دولت نهم و دهم اتفاق افتاده که بررسی آن، سال‌ها زمان می‌برد. وی اعلام کرد: آقای بقایی مختار هستند که از بنده شکایت کنند؛ اما فکر می‌کنم نیاز به این جوسازی‌های رسانه‌ای نیست. بهتر است آقای بقایی به ‌جای این فرافکنی‌ها، به مردم توضیح دهند که دلیل بازداشت‌شان در ‌سال ۹۴ چه بوده است؛ البته ما دلیل این بازداشت را در زمان مناسب مطرح می‌کنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی فیش حقوقی خود را منتشر کرد
تسنیم| نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی فیش حقوقی خود را منتشر کرد. آیت‌الله علم‌الهدی به جز حقوق به‌عنوان بازنشسته هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) و یک واحد مسکونی در تهران، هیچ واحد و ثروت دیگری ندارد. پیش از این نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی نسبت به حقوق‌های نجومی برخی مدیران به‌شدت انتقاد کرده و خواستار برخورد قاطعانه با مدیران متخلف و بازگرداندن پول‌ها به بیت‌المال شده بود. در این فیش حقوقی خالص پرداختی بیست‌و‌دو‌میلیون و چهارصد وپنجاه و هشت‌ هزار و هشتصد و دو ریال عنوان شده است.

غروی: برخی منتظرند اتفاقی بیفتد تا سریع به دولت حمله کنند
خبرآنلاین| عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می‌گوید باید بررسی شود این حقوق‌ها از چه زمانی شکل گرفته نباید این‌گونه تلقی شود که این وضع همین دو، سه ساله اخیر پدید آمده است. آیت‌الله سیدمحمد غروی با انتقاد از حاشیه‌سازی‌ها در ماجرای پرداخت‌های نامتعارف، گفت: این مسأله برای نظام سنگین بود؛ البته این به آن معنا نیست که این امر توسعه داشته باشد و همه مسئولان را شامل شود. من گمان نمی‌کنم که حقوق وزرا، معاونین، استانداران و فرمانداران و حتی در میان نمایندگان مجلس به این گونه باشد اما در بخشی از سازمان‌های پیوسته که هیأت امنا و بازرس نیز دارند، این اتفاقات رخ داد. وی در مورد پیگیری این موضوع از سوی رئیس‌جمهوری گفت: رئیس‌جمهوری از همان ابتدا با دستور به معاون خود برای پیگیری قاطع نشان داد که برخورد وی با این قضیه جدی است و عزم خود را جزم کرده است.وی درخصوص بهره‌برداری سیاسی از مسأله فیش‌های حقوقی گفت: برخی از این موضوع بهره‌برداری سیاسی می‌کنند و منتظرند تا اتفاقی بیفتدتا به دولت حمله کنند که صحیح نیست.

عضو جامعه روحانیت: وزرای احمدی‌نژاد باهم آشتی کرده‌اند
نامه‌نیوز| عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید در ائتلاف اصولگرایان هنوز صحبتی درباره کاندیداهای ریاست‌جمهوری‌سال 96 نشده است. حجت‌اسلام حسین ابراهیمی خاطرنشان کرد: احتمالاً احمدی‌نژاد در انتخابات ‌سال 96 حضور خواهد داشت. حرکات ایشان و اطرافیان‌شان نشان‌دهنده حضور آنها در انتخابات 96 است. اخیراً شنیده‌ام که وزرای ایشان با یکدیگر آشتی کرده‌اند که خود دلیلی بر ورود ایشان به انتخابات است؛ اما از موانع و متغیرها نمی‌دانم از طرفی آینده قابل پیش‌بینی نیست. سرنوشت انتخابات دو الی سه شب آخر تعیین می‌شود؛ چون تصمیم نهایی در اختیار مستقل‌هاست؛ و آنها به هر طرفی تمایل یابند طرف دیگر از پای درمی‌آید؛ بنابراین نمی‌توان از امروز انتخابات ریاست‌جمهوری آینده را پیش‌بینی کرد باید دید تا آن زمان چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.


تعداد بازدید :  304