شماره ۳۸۳ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ شهريور
صفحه را ببند
دراگان اسکوچیچ در گفت و گو با «شهروند»:
به خوبی نقاط ضعف استقلال را می‌شناسم
برایم عجیب است که باشگاه بازیکنان موردنظرم را جذب نمی‌کند

گروه ورزش| عملکرد دراگان اسکوچیچ در ملوان و فولاد خوزستان نشان داده این مربی کروات یکی از مربیان خارجی خوبی است که به ایران آمده است. او در لیگ چهاردهم با وجود تمام مشکلات با فولادی که هیچ نشانی از قهرمان ‌سال‌گذشته نداشت، کاری کرده تا همه به این تیم احترام بگذارند. فولاد حالا باز هم چهره یک تیم مدعی را دارد و ارزشی است که اسکوچیچ به این تیم داده است. تیم تحت هدایت دراگان حالا در آستانه نبردی حساس با استقلال است؛ او به این بازی خوشبین است و طوری رفتار می‌کند که به تیمش اطمینان کامل دارد. گفت وگوی «شهروند» با اسکوچیچ را در ادامه می‌خوانید:  
*تیمتان کمبود‌های زیادی دارد، مشکلاتی که برای برخی بازیکنان در پرونده کارت‌های معافیت جعلی به وجود آمده و از طرفی محرومیت و مصدومیت چند بازیکن اصلی کار را برایتان سخت کرده. نگران آینده فولاد نیستید؟
من به‌طورکلی مربی‌ای هستم که دوست دارم همیشه تحت فشار باشم و خودم را با چالش روبه‌رو کنم. ‌سال پیش که به ملوان با آن شرایط رفتم، باید این موضوع را به خوبی متوجه می‌شدید.  الان هم مشکلی برای مقابله با مصائب تیمم ندارم. من همیشه برای انجام کارهای بزرگ انگیزه دارم و هیچ مساله‌ای نمی‌تواند مانع قدم برداشتنم به سمت موفقیت شود.
*روحیه خوب شما قابل تحسین است اما هواداران فولاد نگرانند و آنها تا قبل از این‌که گل برتری را به گسترش فولاد بزنید، شعارهایی علیه شما سر دادند.  
این‌که هواداران بخواهند تیمشان برنده باشد، طبیعی است. هوادار برد می‌خواهد و همه جای دنیا این‌گونه است. الان هم اطمینان دارم آنها از نتایج راضی هستند. ما با وجود همه مسائل پیش آمده نتایج خوبی گرفته‌ایم.
*شرایط کنونی تیم قبل از بازی با استقلال چطور است؟
بعد از مسابقه‌ای که مقابل گسترش فولاد انجام دادیم و در آخرین دقایق توانستیم 3 امتیاز بازی را مال خود کنیم، انگیزه و اعتماد به نفس فولاد حسابی بالا رفته. حالا بازیکنانم شرایط به مراتب بهتری دارند. روحیه بالایی برای قرار گرفتن مقابل تیم خوب استقلال داریم و با وجود این‌که استقلال در رده دوم است اما آنها نیز ضعف‌های زیادی دارند. من نقاط ضعف استقلال را می‌دانم و امیدوارم بتوانیم از جایی که مدنظر دارم، به این تیم ضربه بزنیم.
*اما تیم خودتان هم ضعف‌های زیادی دارد! مثلا در برخی خطوط با کمبود بازیکن مواجه هستید.
بله، ما واقعا بازیکن کم داریم. متاسفانه باشگاه هم نتوانسته بازیکنان خارجی که اعلام کردم را جذب کند و این برایم قابل باور نیست.
*منظورتان این است که آنها عمدا بازیکن جذب نمی‌کنند؟
نه، اصلا اما این‌که نتوانسته‌اند هیچ‌کدام از بازیکنانی که اعلام کردم را به خدمت بگیرند، برایم عجیب است.
*به‌عنوان سوال پایانی، فولاد مثل ‌سال‌گذشته می‌تواند قهرمان شود؟
ما مدعی هستیم اما همیشه یاد گرفته‌ام مرحله به مرحله جلو بروم. الان فقط بازی با استقلال برایم مهم است و نه چیز دیگر.  حالا باید استقلال را ببریم و این را به بازیکنانم هم گفته‌ام.

 


تعداد بازدید :  140