شماره ۳۸۳ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ شهريور
صفحه را ببند
سامانه پیام کوتاه
سامانه پیام کوتاه : 3000097

  با عرض سلام و ادب و احترام. صفحه‌های بشردوستی رو می‌خونم عالی هست. من جوان ایثارگر کشور و جوان فداکار و بشردوست کشور و رتبه اول تندیس فداکاری دارم. ممنون میشم اگه ممکنه یه مصاحبه‌ای با جوانان ايثارگر داشته باشيد.
شهروند: به ديده منت.
  با سلام من يك مهندس هستم كه در اجراي پروژه فاضلاب تهران كار مي‌كنم مأموران شهرداري براي صدور مجوز حفاري از پيمانكاران موانعي مي‌تراشند البته شهرداري به صورت قانوني نيز هزينه مجوزها را از كارفرما مي‌گيرد در مناطق 5 و 4
شهروند: چه عرض كنيم آقاي مهندس! ظاهرا اين روزها كار كردن در بعضي ادارات سرقفلي دارد!
 با سلام خدمت عزيزان در روزنامه شهروند مصاحبه با عيس كلانتري در ارتباط با درياچه اروميه بسيار خواندني و آگاه‌كننده بود. تقاضا دارم از اين مصاحبه‌ها بيشتر در روزنامه‌تان كار شود.
شهروند: به ديده منت.
  با سلام و احترام از جانب پورمحمدي به خاطر نوشته كوري كمال تشكر را دارم. رضازاده
شهروند: ما هم از جانب خودمان و جناب پورمحمدي از شما تشكر مي‌كنيم.
  سلام. لطفا به امامزاده ناران لواسان برويد و درخصوص قيمت قبرهاي رزرو شده كه سنگ روي آنها است اطلاع‌رساني كنيد.
شهروند: حتما اين كار را خواهيم كرد.
  به‌عنوان يك ايراني از كاري كه مسئول تداركات تيم اميد در كره‌جنوبي كرده و باعث ريخته شدن آبروي ايران و ايراني‌ها شده متأسفم واقعا بايد چنين آدم‌هايي را به اشد مجازات رساند.
شهروند: اخلاق، رفته‌رفته متاعي كمياب مي‌شود در اين سامان!
 از گزارش‌هاي خواندني و جذابتان درباره محيط‌زيست، محصولات كشاورزي و مسائل اجتماعي تشكر مي‌‌كنم با خواندن اين مطالب يك سؤال بزرگ برايم پيش آمده سؤالم اين است كه مگر اين مملكت برنامه و مدير ندارد مگر كسي دلش به حال اين كشور نمي‌سوزد چرا هيچ‌كس كاري نمي‌كند؟!
شهروند: پرسشي كليدي است! ظاهرا آقايان وقت ندارند به اين امور پيش‌پاافتاده بپردازند!
 شما را به خدا بگيد ما چي كار كنيم، چي بخوريم، كجا برويم، چطور نفس بكشيم؟ موادغذايي كه ناسالم است، محيط‌زيست كه نابود شده، اقتصاد هم كه خراب است ما چه كنيم؟
شهروند: چه عرض كنم قربان شكلت؟! خدا صبر بده انشاءالله!

 


تعداد بازدید :  170