شماره ۸۸۱ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۶ تير
صفحه را ببند
خارج از گود

انحلال تیم باسابقه فوتسال| تیم شهید منصوری قرچک که یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های فوتسال ایران به حساب می‌آید، به دلیل مشکلات مالی در آستانه واگذاری است. بر اساس اعلام مالک این باشگاه، قرار بود هزینه‌های تیم را شورای شهر قرچک پرداخت کند اما با بدقولی مسئولان، این تیم برای فروش به حراج گذاشته شده است. کریم منصوری در این‌باره گفت: «سه مشتری برای خرید امتیاز تیم وجود دارد که دو تا از آنها، صنعتی هستند. صحبت‌های اولیه با این خریداران انجام شده و فکر می‌کنم ظرف دو روز آینده تکلیف این تیم مشخص شود.»
انصراف پینگ‌پنگ بازان المپیکی از تور جهانی| با درخواست کادر تیم های ملی و موافقت رئیس فدراسیون تنیس روی میز، نوشاد و نیما عالمیان، المپیکی های ایران از حضور در تور جهانی کره جنوبی منصرف شدند. کادر فنی تیم های ملی طرح این موضوع را در راستای محافظت فنی و روانی از ورزشکاران و به خصوص حفظ و ارتقای رنکینگ المپیکی ها به منظور افزایش شانس آن ها برای قرار گرفتن در سید مناسب مسابقات المپیک ریو 2016 اعلام کرده اند. این دو ورزشکار 9 مرداد به ریو اعزام می‌شوند.
افطاری برانکو به پرسپولیسی‌ها| سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، اعضای تیم را برای افطاری و شام دعوت کرد. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین روز یکشنبه که از ساعت 18:30 آغاز خواهد شد، سرخپوشان و اعضای تیم را برای افطاری و شام در ورزشگاه شهید کاظمی محل تمرین قرمزپوشان دعوت کرد. ایوانکوویچ سال گذشته نیز در ماه رمضان اقدام مشابهی را انجام داد که در نوع خود جالب بود.
شکست تیم شمسایی مقابل بارسلونا| تیم فوتسال تأسیسات دریایی ایران در نخستین بازی مرحله گروهی جام باشگاه‌های جهان از ساعت 15 دقیقه بامداد شنبه به مصاف بارسلونا اسپانیا رفت و در پایان با نتیجه 4 بر 2شکست را از حریف قدرتمند خود پذیرفت. وحید شمسایی، سرمربی تأسیسات دراین‌باره می‌گوید:   «هر چند که نیمه اول بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم بر بازی مسلط شدیم و می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم اما آنها باتجربه‌تر از ما عمل کردند و پیروز شدند.» شاگردان وحید شمسایی امروز در دومین دیدار مرحله گروهی به مصاف کارلوس باربوسا برزیل خواهند رفت.


تعداد بازدید :  212