شماره ۸۸۱ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۶ تير
صفحه را ببند
پیشنهاد اروپایی نبود، طارمی با پرسپولیس تمدید کرد
هیاهو برای هیچ!

شهروند| مهدی طارمی بعد از این‌که تعطیلاتش را سپری کرد و دید خبری از مشتری‌های عربی و اروپایی نیست، اطراف باشگاه پرسپولیس آفتابی شد تا قراردادش را تمدید کند. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، لژیونر نشد تا در لیگ شانزدهم نیز پیراهن سرخ‌پوشان را برتن کند.
تمدید قرارداد بعد از هیاهوهای بسیار
طارمی هفته پیش با یک باشگاه یونانی پیش‌قراردادی امضا کرد اما چون تا 48 ساعت بعد از امضای این پیش‌قرارداد باشگاه یونانی به تعهدات مالی‌اش عمل نکرد، این پیش قرارداد فسخ شد. البته این موضوع ادعای وکیل طارمی است و سندی هم برای اثبات این ادعا رو نشد. طارمی که به گفته وکیلش قبل از دربی برگشت‌سال گذشته برای ماندن در پرسپولیس با طاهری توافق کرده بود، تا جایی که توانست صبر کرد و سپس با پیشنهاد مالی بالا پای میز مذاکره نشست. برای تمدید قرارداد طارمی با پرسپولیس پای افرادی مثل علی پروین و علی کریمی هم به ماجرا باز شد. آنها در تماس‌هایی که با طارمی داشتند، از او خواستند هرچه زودتر قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند. این درحالی بود که برانکو ظهر دیروز از طارمی اظهار بی‌خبری کرده و گفته بود، باید در خیابان‌های تهران دنبال طارمی و رضائیان بگردد!
طارمی، یکی از گران‌ترین پرسپولیسی‌ها
بالاخره دیروز ماجرای طارمی و پرسپولیس هم ختم به خیر شد. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر بعد از ناکامی در لژیونر شدن به باشگاه پرسپولیس رفت و با دریافت مبلغی از قراردادش، با پرسپولیس تمدید کرد. ظاهرا طارمی یکی از گران‌ترین بازیکنان لیگ برتر است و شاید فقط از نظر مبلغ قرارداد رامین رضائیان به او نزدیک باشد. به نظر می‌رسد طارمی برای افزایش قیمت قراردادش پرسپولیس روشی قدیمی را به کار برده است. او یک ماه تمام از ترانسفر شدن به اروپا و پیشرفت کردن گفت اما در آخر وقتی دید پرسپولیسی‌ها حسابی در آچمز مانده‌اند و مهاجم ندارند، با سلام و صلوات به جمع قرمزها برگشت. جالب است که وکیل طارمی هم دیروز قبل از تمدید قرارداد با پرسپولیس اعتراف کرده بود. این مهاجم از هیچ باشگاه خارجی پیشنهاد ندارد و حتما به پرسپولیس برمی‌گردد. برخی از نزدیکان طارمی هم می‌گویند او از این‌که پرسپولیس به دنبال جذب کاوه رضایی بوده، ناراحت شده و اگر رضایی پرسپولیسی می‌شد، او در این تیم نمی‌ماند. به‌هرحال خیال پرسپولیسی‌ها بابت نوک خط حمله راحت شده و آنها دیگر به دنبال جذب سجاد شهباززاده هم نخواهند بود.

 


تعداد بازدید :  249