شماره ۸۸۱ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۶ تير
صفحه را ببند
تجمع اعتراض‌آمیز پرسپولیسی‌ها

یک سال قبل در چنین روزی(6 تیرماه سال 1394) با وجود اینکه خیلی از رسانه‌ها انتقال سرخیو راموس به منچستریونایتد را قطعی می‌دانستند، رافا بنیتز سرمربی وقت رئال با جدایی مدافع تیمش مخالفت کرد تا راموس به عنوان کاپیتان جدید کهکشانی‌ها معرفی شود.

همچنین سردار آزمون، بازیکن لژیونر تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان گنبد کاووس به عضویت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر درآمد. این بازیکن همچنین در «کمپین نه به اعتیاد» عضویت پیدا کرد.  در همان روز هادی نوروزی که با رفتن محمد نوری به عنوان کاپیتان پرسپولیس معرفی شده بود، با مسئولان این باشگاه قرارداد همکاری جدید امضا کرد؛‌قراردادی که شاید در آن زمان نمی‌دانست آخرین قرارداد ورزشی عمرش خواهد بود.  5 تیرماه سال گذشته کارلوس دونگا سرمربی تیم فوتبال برزیل به خاطر صحبت‌هایی که در مورد آفریقایی‌تبارها داشت، عذرخواهی کرد.

یک سال قبل در چنین روزی هواداران تیم فوتبال پرسپولیس به روند نقل و انتقالات تیمشان مقابل درب این باشگاه تجمع کردند و خواستار دیدار با طاهری سرپرست این باشگاه شدند. در نهایت با دخالت نیروی انتظامی هواداران پرسپولیس متفرق شدند تا شاید در روزهای بعدی خبرهای بهتری بشنوند. در همان روز علیرضا بیرانوند دروازه‌بان وقت نفت تهران که اهل لرستان است، در شهر خودش دست به یک کار خیریه زد. این دروازه‌بان ملی پوش 3 زندانی غیرعمد لرستان را آزاد کرد.

 


تعداد بازدید :  209