شماره ۸۸۱ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۶ تير
صفحه را ببند
پیگیری مرحله یک هشتم نهایی با 3 دیدار
کار سخت میزبان و قهرمان جهان

شهروند|  روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام‌ملت‌های اروپا 2016 در فرانسه امشب با
3 دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در این بازی‌ها 6 تیم برای رسیدن به جمع 8 تیم پایانی به مصاف یکدیگر می‌روند.
فرانسه - جمهوری ایرلند (ساعت 30:  17)
میزبان یورو 2016 درحالی به مصاف جمهوری ایرلند می‌رود که در خط حمله با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند. ژیرو، مهاجم اول خروس‌ها فقط در بازی اول آن هم به لطف یک ضربه سر توانسته گلزنی کند. آنها کریم بنزما را به کشور خودش راه ندادند تا حالا دشان با مشکلات زیادی در انتخاب یک معرفی یک مهاجم گلزن داشته باشد. خروس‌ها به لطف بازیهای خوب گریزمان توانسته‌اند به‌عنوان تیم اول از گروه A به دور یک هشتم نهایی صعود کنند و به مصاف تیم سوم گروه  Eیعنی جمهوری ایرلند بروند. روی کاغذ فرانسوی‌ها کار سختی ندارند زیرا جمهوری ایرلند با شانس و اقبال و به لطف استراحت دادن کونته به ستاره‌های ایتالیا در بازی پایانی مرحله گروهی به دور یک هشتم نهایی رسیده‌اند.
آلمان- اسلواکی (ساعت 30:  20)
قهرمان جهان آن چنان که باید عملکرد درخشانی از خود در یورو 2016 نشان نداده است. اکثر کارشناسان عقیده دارند که تیم‌ملی آلمان در خواب قهرمانی جام‌جهانی مانده است. آنها در بازی اول اوکراین را دو بر صفر شکست دادند و در مقابل لهستان بازی قابل قبولی از خود ارایه ندادند و به تساوی رسیدند. ژرمن‌ها در گام آخر نیز با تک گل مولر توانستند ایرلند شمالی را شکست دهند. شاگردان یواخیم لو امشب کار راحتی نخواهند داشت زیرا اسلواکی تیمی قدرتمند از لحاظ فیزیکی است و می‌تواند در جدال‌های تن به تن در میانه میدان برای‌هافبک‌های آلمان دردسرساز شود. اسلواکی با بدشانسی‌های زیادی روبه‌رو بود؛ آنها بازی اول را با وجود عملکرد خوب به ولز واگذارکردند اما در ادامه روسیه را بردند و با انگلیس نیز به تساوی رسیدند.
مجارستان- بلژیک(30:  23)
در عین ناباوری مجارستان توانست تیم اول گروه F شود، درحالی‌که همگان بر این باور بودند  که تیم رونالدو و یارانش می‌توانند در این گروه صدر نشین شوند اما این اتفاق صورت نگرفت. مجارها توانستند خالق پرگل‌ترین بازی یورو 2016 باشند آنها در یک بازی جذاب توانستند به تساوی پر گل برابر پرتغال دست پیدا کنند. آنها به مصاف تیم دوم جدول رده بندی فیفا می‌روند؛ بلژیکی که از بازی دوم و بعد از باخت به ایتالیا موتورش به کار افتاد و توانست ایرلند را با 3 گل مغلوب کند و یاران زلاتان را نیز با یک گل شکست دهد. آنها به مصاف مجارها می‌روند تا با پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

 


تعداد بازدید :  237