شماره ۸۸۱ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۶ تير
صفحه را ببند
آژير

فرار قاتل زوج جوان و کودک خردسالشان
رکنا|  مردی 3نفر از اعضای خانواده برادر خود را به علت اختلاف مالی در ارثیه خانوادگی در شهرستان چایپاره به قتل رساند.
قاتل مردی به اسم م. ر در یکی از روستاهای شهرستان چایپاره برادر، زن برادر و فرزند 1.5ساله او را به قتل رساند. این فرد قاتل، برادرش را در حیاط خانه با اسلحه شکاری از ناحیه شکم مجروح کرده و پس از شکستن قفل خانه، زن برادرش را در جلوی چشمان فرزند 1.5ساله وی به قتل رسانده و سپس با شلیک گلوله به سر فرزند این خانواده، او را نیز کشته است. پدر خانواده که مجروح شده بود، توسط همسایگان به بیمارستان اعزام شد که در بین راه، او نیز جان خود را از دست داد. قاتل درحال حاضر فراری است و تلاش نیروی انتظامی برای یافتن وی ادامه دارد.

عامل دستبرد به ۵هزار حساب بانکی در زاهدان دستگیر شد
عامل دستبرد به ۵‌هزار حساب بانکی از طریق فضای مجازی در زاهدان دستگیر شد. درپی مراجعه یکی از شهروندان و طرح شکایت مبنی بر برداشت مبالغی از حساب بانکی‌اش، پرونده تشکیل و پیگیری‎های لازم آغاز شد. با انجام بررسی‎های تخصصی مشخص شد این مبلغ صرف خرید شارژ اینترنتی شده است و همچنین خط تلفن برداشت‌کننده این پول درچندین پرونده مشابه به‌عنوان خط تلفن متهم پرونده شناسایی شد.
در ادامه تحقیقات تخصصی و فنی مشخص شد این مبالغ از حدود 5هزار کارت بانکی و در سطح وسیعی از هموطنان در سراسر کشور برداشت شده که تاکنون درجریان 10 پرونده در دست اقدام، مبلغی بالغ بر 500‌میلیون ریال مورد ادعای شاکیان قرار گرفته است. کارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توانستند متهم این پرونده را در زاهدان شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیرکنند و متهم ضمن اعتراف به همه جرایم خود به مقام قضائی معرفی شد و تحقیقات پلیس جهت شناسایی تمام مالباختگان ادامه دارد.

حمله دزد قوی هیکل به ماموران پلیس
 دو سارق قوی هیکل منازل نبرد شمالی در تعقیب و گریز با پلیس پایتخت به آخر خط رسیدند.ساعت 12:40 دوازدهم خردادماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر حضور دو سارق در مقابل منزلی در خیابان نبرد شمالی ماموران گشت يگان کلانتری 121 سلیمانیه بلافاصله در محل حاضر شدند.  ماموران با حضور در محل حادثه دو مرد قوی هیکل و تنومند را مشاهده کردند که يكي از آنها يك عدد اسپري اشك آور سبز رنگ از جیب خود بیرون آورد به سمت ماموران اسپری کرد، در همین حین ماموران از متهم خواستند که افشانه را روي زمين بيندازند كه از انجام اين كار امتناع کرده و هردو متهم پا به فرار گذاشتند.   در ادامه ماموران از طريق بي سيم با مركز پيام كلانتری ارتباط برقرار و درخواست نيروي كمكي کردند که واحدگشت کلانتری لحظاتی بعد در موقعیت حاضر و طرح مهار به اجرا گذاشته شد.   در نهايت متهمان در ابتداي یکی از كوچه های منتهی به خیابان نبرد شمالی شناسایی شدند و ماموران ضمن شلیک دو تیر هوايي موفق شدند آنها را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.   سرهنگ محمود مالمیر، رئیس کلانتری 121 سلیمانیه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در مقر، یکی از شهروندان فيلم كامل سرقت 2 نفري اعضاء را به واحد تجسس ارایه کرد كه با تشكيل پرونده مقدماتي پرونده متهمان جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پايگاه ششم پلیس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.


تعداد بازدید :  432