شماره ۸۸۱ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۶ تير
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

حجت قاسم‌زاده اصل، کارگردان سریال «تاریکی شب روشنایی روز» از حضور مهران احمدی، علیرضا جلالی‌تبار و احسان امانی به‌عنوان بازیگران این پروژه خبر داد.

محمد زارع، کارگردان به‌زودی ساخت انیمیشن کوتاهی با نام «نقطه» را آغاز می‌کند که درباره جامعه‌ای مسخ‌شده توسط تکنولوژی است.

اکبر زنجانپور با اشاره به کارگردانی نمایش «باغ آلبالو» بعد از جشنواره سی‌و‌پنجم تئاتر فجر، از اهمیت رابطه انسان و طبیعت در این نمایش و توجه چخوف به مسأله محیط‌زیست در آثارش سخن گفت.

«کوپال» نخستين ساخته سینمایی کاظم ملایی است که به‌‌تازگی حسین قورچیان صداگذاری و بابک میرزاخانی موسیقی متن آن را به اتمام رسانده‌اند.

فیلم کوتاه «راویولی» داستان صبح روز تعطیل یک زن و شوهر است که به کارگردانی حسین شاعری به‌زودی آماده نمایش می‌شود.

کیوان ساکت، نوازنده پیشکسوت موسیقی کشورمان از برگزاری کنسرت در چند کشور خارجی، ویرایش نهایی کتاب «گزیده ردیف موسیقی ملی ایران» و تأسیس یک ارکستر موسیقی ملی جدید خبر داد.

نمایشگاه «هنر؛ سنت و مدرنیسم از قدیم تا امروز» به دلیل استقبال مخاطب و اهمیت نمایشگاه و تنوع آثار به نمایش در آمده تا ۲۰ تیرماه تمدید شد.

گروه موسیقی «همنوازان حصار» به آهنگسازی علی قمصری و خوانندگی پوریا اخواص از چهاردهم مردادماه در تالارهای وحدت و رودکی تازه‌ترین کنسرت خود را برگزار می‌کند.

سامان احتشامی، نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی کنسرت «پیانو، ملودیکا و سازهای ضربی» را در تالار وحدت برگزار می‌کند.

مصطفی ذاکری، پژوهشگر و مدرس زبان و ادبیات فارسی درگذشت.

حسین محب‌اهری که این روزها در مجموعه «علی‌البدل» سیروس مقدم ایفای نقش می‌کند، به دلیل شرایط بیماری‌ و ادامه معالجاتش برای شیمی‌درمانی راهی بیمارستان می‌شود.

مراسم تجلیل از زنان شاعر در حوزه شعر کودک و نوجوان همزمان با زادروز مصطفی رحماندوست در کتابخانه این شاعر پیشکسوت کودکان و نوجوانان با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره انجمن شاعران ایران و جمعی از شاعران زن حوزه شعر کودک و نوجوان، از سوی انجمن شاعران و با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران برگزار شد.

نمایش «شیش و بش» به نویسندگی محمد چرم‌شیر و کارگردانی سیدجواد روشن در تماشاخانه سنگلج به صحنه می‌رود.

«مایکل هر» نویسنده و روزنامه‌نگار آمریکایی در 76سالگی در نیویورک از دنیا رفت.

نظام‌الدین کیایی، صدابردار سینمای ایران دو دستگاه ضبط صوت کمیاب مغناطیسی با نام «استلاوکس اس‌ام 5» و «مینی ناگرا اس ان» را به موزه سینما اهدا خواهد کرد.


پوستر جشنواره فیلم ونیز 2016 که برای پنجمین ‌سال پیاپی توسط «سیمونه ماسی» هنرمند مطرح ایتالیایی طراحی شده است، بیننده را به احساس کردن لحظاتی قبل از آغاز نمایش یک فیلم دعوت می‌کند.  

به مناسبت شهادت امیر مومنان حضرت علی(ع)، یکشنبه، ششم تیر مراسم پرده‌خوانی با حضور مرشد محسن میرزاعلی از ساعت 19 در شهر کتاب مرکزی برگزار می‌شود.

فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» با حضور مجید مجیدی، کارگردان این اثر ۹ تیرماه در جشنواره فیلم مسکو به نمایش درمی‌آید.


تعداد بازدید :  181