شماره ۸۸۱ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۶ تير
صفحه را ببند
تازه‌ها ی مجازی

سردار آزمون اینستاگرامش را تعطیل کرد
سردار آزمون پس از کامیابی‌نیا، طارمی و بیرانوند در اعتراض به درگیری کی‌روش و برانکو اینستاگرامش را بست. پس از درگیری‌های رسانه‌ای کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس، تنها ساعاتی بعد، علی کریمی وارد ماجرا شد و صراحتا از برانکو حمایت کرد. ستاره پیشین فوتبال ایران که در مقطعی دستیار اول کی روش هم شده بود، در آستانه جام ملت‌های آسیا به شکلی عجیب و ناگهانی این پست را ترک کرد و هیچ‌وقت هم حاضر نشد در این مورد توضیح بدهد.
 با این وجود این اختلافات رسانه‌ای به مذاق بازیکنان پرسپولیس خوش نیامده و برخی از آنها به نشانه اعتراض صفحه شخصی خودشان در اینستاگرام را بسته‌اند.

باربی محجبه، پدیده تازه فضای مجازی

انتشار عکس‌هایی از باربی محجبه در اینستاگرام، این عروسک را این روزها به ستاره اینستاگرام بدل کرده است. «بی.بی.سی» نوشت: «عروسک معروف «باربی» توسط وبلاگ‌نویس نیجریه‌ای شمایل جدیدی به خود گرفته و ظاهرا مورد استقبال کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام هم واقع شده است. «حنیفه آدم» نام این فارغ‌التحصیل علوم پزشکی و وبلاگ‌نویس است که از دو ماه پیش انتشار عکس‌های عروسک «باربی» محجبه را در فضای مجازی شروع کرده است. او در مصاحبه خود با «میک» می‌گوید: ایده زمانی به ذهنم رسید که داشتم فکر می‌کردم چه می‌شود عروسکی را دقیقا مثل خودم لباس بپوشانم. حنیفه 24ساله اعلام کرده به‌زودی عروسک‌های «حجاربی» را برای فروش در بازار عرضه خواهد کرد. او همچنین می‌گوید که دوست داشته «باربی»های سیاهپوست را هم به این شکل درآورد اما این نوع عروسک را در نیجریه پیدا نکرده است. این جوان مسلمان اعلام کرده که امیدوار است الهام‌بخش و مشوق دختران برای استفاده از حجاب شود. او در ابن‌باره می‌گوید: این کار به معنای داشتن یک گزینه جایگزین و آگاهی‌بخشی درباره عروسک‌هایی است که می‌توانند فرهنگ و مذهب شما را داشته باشند و شبیه شما شوند. که این در پایان به رشد عزت نفس‌تان کمک می‌کند.


تعداد بازدید :  193