شماره ۸۸۱ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۶ تير
صفحه را ببند
خبر

بعد از اقامه‌ نماز ظهر در حسینیه‌ امام‌خمینی(ره) برگزار شد
مراسم سوگواری حضرت امیرالمومنین(ع) در حضور رهبر انقلاب
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری| در سالروز ضربت خوردن مولای متقیان، حضرت امیرالمومنین علی(ع)، روز گذشته مراسم سوگواری و عزاداری آن امام همام با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حسینیه‌ امام‌خمینی‌(ره) برگزار شد. در این مراسم که بعد از اقامه‌ نماز ظهر برگزار شد، حاج غلامرضا سازگار به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی در عزای مولای متقیان حضرت علی(ع) پرداخت.

دبیرکل حزب موتلفه: اصولگرایان هنوز تصمیمی برای انتخابات 96 نگرفته‌اند
تسنیم| دبیرکل حزب موتلفه گفت: اصولگرایان فعلا تصمیمی درباره نامزد مورد علاقه‌شان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ نگرفته‌اند. محمدنبی حبیبی درباره اظهارات مصباحی‌مقدم مبنی بر احتمال حمایت اصولگرایان از حسن روحانی در انتخابات 96 گفت: صحبت‌های آقای مصباحی‌مقدم بیشتر از یک صحبت، ممکن است یک تحلیل باشد و هنوز اصولگرایان حول یک محور واحد درباره نامزد انتخاباتی 96 گرد هم نیامده‌اند. حبیبی درباره وزن‌کشی جریانات سیاسی در مجلس دهم عنوان کرد: وزن مجلس به سمت اصولگرایان است و علامت آن هم ریاست آقای لاریجانی در مجلس است و اصولگرایان در مذاکرات قبل از انتخاب هیأت‌رئیسه، به این نتیجه رسیدند که لاریجانی رئیس مجلس شود.

آیت‌الله امجد در مراسم شب احیا: بدبختی ما این است که همه را جهنمی می‌دانیم
جماران| یک استاد اخلاق گفت: قرآن درس زندگی است و باید در تمام زندگی تجلی کند و با دین، شهید و انقلاب نمی‌توان بازی کرد. آیت‌الله محمود امجد در مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در موسسه نوید صالحین با تأکید بر این‌که اعتدال نداریم، گفت: یا هیچ کاری را انجام نمی‌دهیم، یا همه کار می‌کنیم. مدیر باید دارای ۴ شرط مدیریت باشد؛ مدیر باید اختیار داشته باشد، امین باشد، حسابرس باشد و آگاهی داشته باشد. وی با تأکید بر این‌که مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد که انسان را خُرد می‌کند، اظهار کرد: ممکن است فردی تمام عمر در حوزه باشد و به جهنم برود. تمام بدبختی ما از خودبینی است. ما خودبینیم. خودبینی، تکبر به همراه می‌آورد. تمام بدبختی ما از خودپرستی است؛ از این‌که همه را جهنمی و خود را بهشتی می‌دانیم.

درگیری نیروهای سپاه با تروریست‌ها در مهاباد
سپاه نیوز| روابط‌عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه از هلاکت تعدادی از تروریست‌های وابسته به گروهک‌های ضد انقلاب در درگیری با رزمندگان این قرارگاه در منطقه مرزی سروآباد و منطقه عمومی مهاباد خبر داد. روابط‌عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر درگیری جمعه‌شب رزمندگان این قرارگاه با تیم‌های تروریستی وابسته به گروهک‌های ضد انقلاب در منطقه مرزی سروآباد و منطقه عمومی مهاباد استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در جریان این درگیری تعدادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند. این اطلاعیه می‌افزاید: عملیات تعقیب و گریز برای انهدام و نابودی بقایای تروریست‌ها ادامه دارد. جزییات درگیری و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

عضو فراکسیون امید: عارف برای مناصب سیاسی اخلاق را زیرپا نمی‌گذارد
ایلنا| نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس دهم با انتقاد از نحوه عملکرد هیات‌رئیسه در انتخاب رئیس مرکز پژوهش‌ها اعلام کرد: عارف انسانی متدین و متخلق است و به هیچ عنوان حاضر نیست فضائل اخلاقی را برای رسیدن به یک منصب سیاسی زیرپا بگذارد. محمدجواد فتحی با انتقاد از عملکرد مجلس درباره انتخابات هیأت‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی گفت: کسانی که از موقعیت نمایندگی استفاده ابزاری می‌کنند باید در پیشگاه خداوند و ملت ایران پاسخگو باشند. وی همچنین با انتقاد از عملکرد هیأت‌رئیسه مجلس درباره انتخاب رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس یادآور شد: ابتدا اعلام کردند متقاضیان نام‌نویسی کنند اما پس از ثبت‌نام متوجه شدم که این نام‌نویسی به این دلیل بوده که توجیه کنند چون دکتر عارف تمایلی به حضور در مرکز پژوهش‌ها نداشته، نباید انتظار داشته باشد که ریاست این مرکز به ایشان پیشنهاد شود. فتحی همچنین دیگر متقاضیان تصدی مرکز پژوهش‌های مجلس را رحیمی‌جهان‌آبادی و کواکبیان عنوان کرد.


تعداد بازدید :  205