شماره ۳۳۷ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱ مرداد
صفحه را ببند
اخبار کوتاه

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت:
دولت قبل با استخدام‌های غیرقانونی برای انتخابات آینده کادرسازی کرد
نماینده مردم رشت در مجلس گفت که دولت دهم با جذب غیرقانونی طرفداران خود در بدنه دولت کنونی به دنبال کادرسازی برای انتخابات بعدی بوده است. غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: برخی در ادارات دولتی تقیه می‌کنند تا در زمان مناسب برای حمایت از جریان انحرافی به میدان بیایند. وی با اشاره به این‌که «استخدام و جذب غیرقانونی نیروها در دولت قبل» نشانه کادرسازی احمدی‌نژاد برای آینده است، افزود: با این وضعیت، هر چقدر دولت روحانی بخواهد خانه‌تکانی کند، نمی‌تواند نیروهای نخبه را به بدنه دولت برای پیشرفت کشور وارد کند.
نماینده مردم رشت در مجلس اظهار داشت: این افراد اجازه پویایی به دولت روحانی نمی‌دهند و از طرفی هم این لشکر را آماده اتفاقات انتخابات ریاست‌جمهوری آینده کرده‌اند. وی تصریح کرد: کادرسازی دولت‌های نهم و دهم به نفع خود در هشت دولت قبل، سابقه نداشته است و می‌توان گفت که احمدی‌نژاد برای ادامه فعالیت‌های سیاسی خود آینده‌نگری کرده است.

شریعتمداری:
تکمیل برخی مصوبات دولت پیشین 22‌سال زمان می‌برد
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری گفت: تکمیل برخی مصوبات سفرهای دولت‌های نهم و دهم در استان‌های مختلف کشور حدود 22‌سال زمان نیاز دارد. به گزارش ایرنا، محمد شریعتمداری روز سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: جنس مشکلات دولت تدبیر و امید با مشکلات دیگر دولت‌های نظام جمهوری اسلامی تفاوت فراوانی دارد.
شریعتمداری تصریح کرد: در صورت اختصاص همه بودجه عمرانی برخی استان‌ها، تکمیل برخی طرح‌ها به بیش از دو دهه زمان نیاز دارد.

شورای مشورتی اصلاح‌طلبان قم:
افراطیون، اقدامات اصلاحی خاتمی را در تضاد با منافع خود می‌بینند
شورای مشورتی اصلاح‌طلبان قم، با انتقاد از درخواست عده‌ای از نمایندگان تندرو مجلس شورای اسلامی مبنی بر ممنوع‌التصویری
 و ممنــوع‌البیانی حجت ‌الاسلام‌ و المسلمیـن سیدمحمد خاتمی، بیانیه‌ای را صادر کرد. به گزارش ایلنا، در بخشی از این بیانیه آمده است: «به‌زعم ما، شخصیت سیدمحمد خاتمی به این دلیل روشن مورد توهین و افترا قرار می‌گرفته و می‌گیرد که وی در طول تاریخ حیات سیاسی خود با توجه به ریشه‌دار بودن در نظام و به‌رغم متفاوت اندیشیدن ذره‌ای از مسیر و چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران پا را فراتر نگذاشته است، و البته روش‌های فراقانونی را هرگز توصیه نکرده است. و این موضوع یعنی ایشان با رعایت چارچوب‌ها و خطوط قرمز کنش‌های اصلاح‌طلبانه را توصیه کرده است که البته به مذاق بسیاری خوش نیامده است. و اگر محبوبیت روزافزون ایشان در بین مردم را هم لحاظ نماییم توسل به تخریب شخصیت در دستورکار کسانی که حرکت‌های اصلاحی ایشان در تضاد با منافعشان است قرار می‌گیرد.»

 


تعداد بازدید :  73