شماره ۸۸۱ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۶ تير
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

برخی از مفهوم خصوصی‌سازی بی‌اطلاعند| عبدالله پوری‌حسینی رئیس ‌کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: برخی اظهارنظرها نشان از عدم آشنایی برخی مسئولان از مفهوم خصوصی‌سازی دارد که به‌عنوان مانع و مقاومتی بر سر راه واگذاری‌ها مطرح هستند. اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و سیاست خصوصی‌سازی یکی از درمان‌های اقتصاد بیمار کشور است. براین اساس نگرانی‌ها، ناراحتی‌ها و سنگ‌اندازی‌ها بر سر راه اجرای خصوصی‌سازی در همه جای دنیا امری طبیعی است.
عرضه اوراق سلف موازی استاندارد اوره| علی قاسمی‌ارمکی از انتشار قریب‌الوقوع اوراق سلف موازی استاندارد اوره شرکت پتروشیمی شیراز توسط شرکت تأمین سرمایه بانک ملت خبر داد و گفت: با توجه به تصویب پذیرش و انتشار اوراق سلف اوره در هیأت پذیرش بورس کالا، اوراق مزبور به ارزش دو‌هزار‌میلیارد ریال در روزهای آتی در بورس کالا عرضه خواهد شد. عرضه اوراق سلف موازی استاندارد اوره با نرخ سود دست کم ۲۳‌درصد و قابل افزایش تا ۲۴‌درصد در بورس کالا انجام می‌شود.
تامین مالی شرکت‌های کوچک و متوسط در فرابورس| امیر ‌هامونی مدیرعامل فرابورس ایران از ابلاغ دستورالعمل پذیرش شرکت‌های کوچک و متوسط در یک بازار اختصاصی در فرابورس خبر داد و گفت: این شیوه نقطه عطفی در مسیر تأمین مالی این شرکت‌ها به کمک ظرفیت‌های بازار سرمایه است. این شرکت‌ها با پذیرش در فرابورس ایران، علاوه بر امکان تأمین مالی از مزایای بی‌شمار حضور در بازار سرمایه بهره‌مند می‌شوند.


تعداد بازدید :  163