شماره ۳۳۷ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱ مرداد
صفحه را ببند
پیام شهروند

  ظاهرا بشار اسد به خاطر اینکه حماس در ماجرای جنگ و حمله به سوریه پشت او را خالی کرد خیلی دلخور و عصبانی است چون ندیدیم و نشنیدیم که این روزها در مورد حمله به غزه چیزی بگه یا کاری بکند.
شهروند: قطعا از بی‌وفایی حماس دلخور است، ما هم دلخوریم اما بدعهدی و بی‌وفایی یک گروه نباید و نمی‌تواند باعث شود چشم بر روی چنین جنایت هولناک و وحشیگری‌ صهیونیست‌ها علیه کودکان معصوم و انسانیت ببندیم.
  تصاویر کودکان غزه که به خاک و خون کشیده شده‌اند خیلی دردناک و تاسف‌آور است ولی تصاویر کودکان ایرانی در جریان حمله وحشیانه صدام رنج‌آورتر بود، تصاویر کودکان مریوان که با حمله شیمیایی صدام زندگیشان تباه شد. راستی آن موقع این فلسطینی‌ها برای کودکان ما اشک ریختند؟
شهروند: بیایید حساب حکومت‌ها را از مردم جدا کنیم. قطعا اگر آن موقع هم رسانه‌های جهان در چنین سطح و گستره‌ای جنایت صدام را پوشش می‌دادند دل هر آدمی که ذره‌ای از انسانیت بهره برده بود به درد می‌آمد و اعتراض می‌کرد.
  این همه گفتند بازیکنان ایرانی در جام‌جهانی موردتوجه قرار گرفتند و فلان تیم و بهمان باشگاه آنها را می‌خواهد پس چی شد ظاهرا سر نخواستنشون دعواست؟
شهروند: حالا شماها به روی خودتان نیاورید.
  چون به هلال‌احمر اعتماد داریم به حساب اعلام شده برای کمک به مردم غزه پول واریز می‌کنیم. فقط امیدواریم مردم غزه زودتر نجات پیدا کنند.
شهروند: از حسن‌نظر و لطفتان به هلال‌احمر سپاسگزاریم.
  خداوکیلی با این همه گزارش‌های رنگارنگ از تخلف‌های مالی و مدیریتی چند سال گذشته که منتشر می‌شود و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد مردم را سرکار گذاشته‌اند یا بدتر می‌خواهند نمک به زخم ما بپاشند. یعنی می‌‌خواهند بگویند یک عده هرچه خواستند کردند و زور هیچ‌کس هم به آنها نمی‌رسد؟!
شهروند: مشکل زور و این حرف‌ها نیست ولی خداوکیلی برای ما هم هنوز روشن نیست ماجرا چیست؟
  سلام. من همونم که هی پیامک می‌دم شما چاپ نمی‌کنید. خب من دلم می‌خواد این‌طوری انتقاد کنم!
شهروند: سلام. آخی! خوبی شما؟! خب عزیزم این پیام‌هایی که شما می‌گذارید انتقاد نیست که چرا فحش می‌دی فدات شم! ببین الان فحش ندادی چاپ کردیم!


تعداد بازدید :  98