شماره ۳۸۳ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ شهريور
صفحه را ببند
بازار جهانی

جدیدترین سیستم عامل اپل عرضه شد
تازه‌ترین نسخه از سیستم عامل همراه اپل موسوم به 8 iOS دیشب در دسترس کاربران آیفون و آی‌پد قرار گرفت.  8 iOS تنها با iPhone 4S و مدل‌‌های بعد از آن سازگاری دارد و کاربران مدل‌های قدیمی‌تر آیفون نمی‌توانند از آن استفاده کنند. افزوده شدن هلث‌کیت، ذخیره عکس‌های کاربران در سرویس ‌آی‌کلود، ارتقای دستیار صوتی سیری و سازگاری آن با 22 زبان، به روز کردن نرم‌افزار ویرایش عکس اسمارت ادیتینگ و افزودن یک مرکز اطلاع‌رسانی کامل ازجمله ویژگی‌های این سیستم عامل است.

پیشروی طلا در بازار جهانی
طلا در بازار جهانی پیش از پایان نشست سیاست‌گذاری 2 روزه بانک مرکزی آمریکا که انتظار می‌رود به روند تعدیل تدابیر محرک مالی شتاب بیشتری ببخشد، اندکی گران‌تر از پایین‌ترین قیمت 8 ماه گذشته قرار گرفت. در بازار نیویورک هر اونس طلا برای تحویل در دسامبر با 8‌/0درصد افزایش، 1237 دلار معامله شد. به گفته تحلیلگران شرکت چینی یونگان فیوچرز، در شرایطی که اقتصاد آمریکا رو به بهبود می‌رود، دلار قوی مانده و فلزات ارزشمند را تحت فشار قرار داده است.

به‌روزرسانی فروشگاه همراه گوگل
گوگل نسخه تازه‌ای از فروشگاه همراه خود موسوم به گوگل پلی را راه‌اندازی کرد. در نسخه 1/6 این برنامه تلاش شده تا سازگاری آن با نسخه‌های مختلف آندروید و ازجمله نسخه 2/2 و نسخه‌های جدیدتر تضمین شود. ارتقای رابط کاربری گوگل درایو و برخی تغییرات در طراحی این برنامه و همین‌طور عرضه بازی‌های به روز شده ازجمله تغییراتی است که در گوگل پلی 1/6 به چشم می‌خورد.


تعداد بازدید :  185