شماره ۳۸۳ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ شهريور
صفحه را ببند
تاریخ به نیکی از ورزش ایران یاد می‌کند

بیژن مقانلو  سرمربی تیم‌ملی تکواندو

تیم‌ملی تکواندو با توجه به حضور 10 ماهه در اردوهای آمادگی، شرایط خوبی را برای حضور در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره‌جنوبی دارد. این تیم نسبت به بازی‌های آسیایی 2010 گوانگژو چین تغییرات زیادی کرده است. کسب 3 طلا و یک برنز در بازی‌های آسیایی 2010 حاصل 5/2‌سال تلاش و زحمت بود.   خوشبختانه ما در این مسابقات یوسف کرمی را نیز در اختیار داریم.
کرمی از قهرمانان خوب کشورمان است و در بازی‌های آسیایی هم از حداکثر توان وی استفاده خواهیم کرد. از طرفی تجربه او می‌تواند بسیار کمک حال تیم تکواندو باشد.
جدای از بحث تکواندو بنده بسیار به کاروان ایران در اینچئون خوشبین هستم. رشته‌هایی مثل وزنه‌برداری، کشتی، والیبال، تکواندو، ووشو، کاراته و... شانس بالایی برای مدال‌آوری دارند.
هدف همه خوشحال‌کردن مردم ایران است و این‌که رکوردی ثبت کنیم که وقتی تاریخ خواست ما را در بازی‌های آسیایی اینچئون قضاوت کند، به نیکی از ورزشکاران ایرانی یاد کند. شخصا به موفقیت کاروان ایران خوشبین هستم.
نمی‌توانم بگویم که رتبه چهارمی دوره قبل را حفظ می‌کنیم یا خیر اما کسب رتبه چهارم دور از دسترس نیست، هرچند که نباید فراموش کنیم تیم‌های دیگر با قدرت زیادی وارد مسابقات می‌شوند و البته بودجه کاروان ایران هم نسبت به دوره قبل کاهش چشمگیری داشته است. 


تعداد بازدید :  110