شماره ۳۸۳ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ شهريور
صفحه را ببند
مدال‌آوری به ورزش‌های فردی ختم نمی‌شود

احسان حدادی  پرتابگر دیسک ایران

بازی‌های آسیایی می‌تواند جایی باشد برای نشان دادن توانایی‌ها توسط ورزشکاران ایرانی. کشور ایران همواره در بحث ورزش توانسته خود را در آسیا مطرح کند و حالا دیگر جدا از ورزش‌های فردی، ورزش‌های گروهی قدرتمند شده‌اند.
این موضوع برای ورزش ایران یک اتفاق مفید است و اعتقاد شخصی‌ام بر این است که در بازی‌های آسیایی اینچئون ورزش ایران می‌تواند بهتر از دوره قبل هم عمل کند. البته حضور در این مسابقات سختی‌های خاص خود را نیز دارد. درباره سایر رشته‌ها اطلاعات زیادی ندارم اما در دوومیدانی شرایط خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد. خوشبختانه مسئولان کمیته المپیک و فدراسیون دوومیدانی حمایت‌های خوبی انجام داده‌اند.  
وضعیت خودم هم بسیار خوب است. قول طلا نمی‌دهم اما سعی می‌کنم بهترین نتیجه را بگیرم. هیچ ورزشکاری پیش از شروع مسابقه نمی‌تواند بگوید چه نتیجه‌‌ای را قطعی کسب می‌کند. با این حال برای من مسابقات آسیایی یک مسابقه معمولی است و حساسیت ویژه‌ای ندارد. کسب مدال طلا به نتایج کاروان ایران کمک می‌کند و برای سرافرازی کشورم تمام تلاشم را جهت کسب طلا انجام می‌دهم. به‌طورکلی وضع کاروان را مثبت ارزیابی می‌کنم. ورزشکاران زیادی هستند که می‌توانند برای ایران مدال‌آور باشند. 


تعداد بازدید :  84