شماره ۳۸۲ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۶ شهريور
صفحه را ببند
حاشیه

تکرار یک اتفاق عجیب فرم تعیین جنسیت برای فوتبالیست‌ها
حدودا 8 ماه پیش بود که کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال بحث جنسیتی فوتبالیست‌ها را مطرح و عنوان کرد همه اعضای تیم‌های ملی بانوان باید با شرکت در آزمایش مربوطه جنسیتشان تأیید شود. آن زمان برخی افراد خاطی شناسایی و با محرومیت مواجه شدند و حالا دوباره این بحث در فوتبال ایران داغ شده است.  دکتر احمد‌ هاشمیان، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دراین‌باره گفته است:  « ما در بخش پزشکی هیچ تفاوتی برای آقایان و بانوان نداریم و معاینات پیش از فصل بازیکنان باید در باشگاه‌ها انجام شود. در حوزه تعیین جنسیت باید فرم پزشکی که در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌گیرد تکمیل و درنهایت توسط پزشک متخصص تأیید شود تا از بروز مشکلات جلوگیری کرد.»

استعفای جلالی از ریاست کانون مربیان
جلسه کانون مربیان روز گذشته در محل اتحادیه فوتبال با حضور برخی از مربیان کشور پشت درهای بسته برگزار شد. درحالی‌که به نظر می‌رسید به دلیل انتقاد اکثر مربیان لیگ برتری از نحوه برکناری دایی، خروجی جلسه دیروز انتشار بیانیه‌ای در حمایت از دایی باشد اما خبرهای دیگری از این جلسه بیرون آمد که مربوط به استعفای مجید جلالی از ریاست این کانون بود. طبق شنیده‌ها جلالی که پیش از این نیز انتقادش را نسبت به نحوه برکناری سرمربی قبلی پرسپولیس اعلام کرده بود، قصد داشته تا با بیانیه‌ای از او حمایت شود اما برخی دیگر از اعضا ازجمله محمد مایلی‌کهن با این اتفاق مخالفت کردند که این ماجرا باعث استعفای جلالی شده است. البته با این استعفا مخالفت شده است.

خلیلی، جایگزین نوروزی در لیست پرسپولیس
حمید درخشان، که دیروز پس از حرف و حدیث‌های بسیار قراردادش با باشگاه پرسپولیس را سفید امضا کرد، مصرانه پیگیر بازگشت علی کریمی به فوتبال است. با این‌که کریمی پاسخ درخواست درخشان را داده و اعلام کرده از تصمیمش مبنی بر خداحافظی از فوتبال برنمی‌گردد اما سرمربی پرسپولیس دوباره با او تماس گرفت از طرفی درخشان پیگیر بازگشت مهرداد پولادی نیز هست و از مسئولان باشگاه خواسته هرچه سریع‌تر تکلیف این بازیکن را روشن کنند.  درخشان در تصمیم دیگری خواستار خروج نام رضا نوروزی مصدوم از لیست پرسپولیس شده است تا بتواند به جای او بازیکن جدید جذب کند، ضمن این‌که احتمال عقد قرارداد با محسن خلیلی نیز پس از جلسه این بازیکن با سرمربی پرسپولیس بسیار بالا رفته است. 


تعداد بازدید :  348