شماره ۳۳۷ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱ مرداد
صفحه را ببند
3مرد و یک زن نقشه این آدم‌ربایی 350 میلیونی را طراحی کردند
بازی سیاهِ 4 گروگانگیر
پسربچه 3ساله 5 روز در خانه دختر دانشجویی در اسارت گروگانگیران بود

گروه حوادث| پسربچه 3ساله که پنج روز پیش در یکی از روستاهای لارستان استان فارس گروگان گرفته شده بود، با تلاش ماموران آگاهی فارس از چنگال آدم‌ربایان نجات یافت.  
25تیرماه ناپدیدشدن بچه 3ساله در شهرستان لارستان به پلیس اعلام شد که آدم‌ربایان درخواست 350‌میلیون تومان کردند. اين پرونده توسط كارآگاهان زبده آگاهي فارس و زيرنظر رئيس پليس آگاهي استان بررسي شد.  
با انجام تعقيب و مراقبت خاص، در زواياي پنهان و آشكار كارآگاهان متوجه شدند كه گروگان به شيراز منتقل شده و يك نفر در خنج و چند نفر در شيراز با اين موضوع مرتبط هستند.  شامگاه دوشنبه، ماموران پس از بررسي‌هاي نهايي مطمئن شدند، كودك ربوده‌شده در محل زندگی دختر دانشجویی در خیابان نشاط نگهداري مي‌شود. با در نظر گرفتن حفظ سلامت گروگان، نيروهاي ويژه آگاهي وارد كار شدند و گروگان‌گيران را در شيراز  دستگير كردند.  
 همزمان 2همدست این باند نيز يكي در شيراز و يكي در لارستان توسط پليس دستگير شدند.  فرمانده انتظامی فارس با بیان این‌که گروگانگيران جوان با رده سني زير 25‌سال هستند، گفت:  عاطفه و محمدصادق، عوامل اصلي اين گروگان‌گيري بوده‌اند و عامر و سعيد نيز آنان را همراهي  مي‌كردند.  
فرمانده انتظامي فارس به خبرنگار مهر گفت: در اين‌گونه پرونده‌ها، رضايت خانواده گروگان و شاكي مطرح نيست و دستگاه قضايي با توجه به جنبه عمومي جرم، اشد مجازات را براي مرتكبان در نظر خواهد گرفت.  
اين حوادث هشداري است براي تمام بزهكاران يا كساني‌كه قصد ارتكاب هرگونه جنايتي، خصوصا جناياتي از قبيل آدم‌ربايي‌را دارند  تا بدانند پليس همواره هوشيار و آگاه بوده و در كوتاه‌ترين زمان ممكن، مسببان را دستگير كرده و به دستگاه قضايي خواهد سپرد.


تعداد بازدید :  122