شماره ۳۳۷ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱ مرداد
صفحه را ببند
آژیر

کشتار بز وحشی با تفنگ جنگی
4 شکارچی غیرمجاز که با اسلحه جنگی 2 بز وحشی را شکار کرده بودند به ایستگاه آخر رسیدند. نیروهای یگان حفاظت محیط‌زیست منطقه حفاظت شده هفتاد قلعه اراک حین گشتزنی 4 مرد مرموز را رصد کردند. گمانه‌زنی‌ها نشان می‌داد این 4 مرد شکارچی غیرمجازند که برای شکار پا به ارتفاعات منطقه گذاشته‌اند. محیط‌بانان دست به تعقیب این 4 مرد مرموز زدند. تحقیقات میدانی محیط‌بانان نشان داد حدس آنها کاملا درست است و این شکارچیان متخلف برای شکار طعمه‌شان در منطقه حفاظت شده هفتادقلعه کمین کرده‌اند. ماموران محیط‌بانی در یک عملیات غافلگیرانه 4 شکارچی غیرمجاز را به دام انداختند. علی خسروان، مسئول منطقه حفاظت‌شده هفتادقله در رابطه با این خبر به سایت دیده‌بان محیط‌زیست گفت:  از متخلفان لاشه 2رأس بز وحشی، یک قبضه اسلحه جنگی‌ ام- یک، مقداری فشنگ جنگی و سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد. متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری خواننده زن در تالار کرج
خواننده زنی که درحال اجرای موسیقی در یک رستوران تالار کرج بود، دستگیر شد.  وقتی پلیس در جریان اجرای برنامه موسیقی زنده توسط یک زن در یکی از رستوران‌های تالار کرج قرار گرفت تيمی را به محل اعزام كرد. تیم تحقیق پلیس پس از بررسی صحت و سقم موضوع متوجه شد زن جوانی در محل تالار اقدام به خوانندگی و اجرای موسیقی می‌کند. به دنبال این موضوع با هماهنگی مقام قضایی ماموران انتظامی استان البرز به شهرستان کرج اعزام شدند و وی را در هنگام اجرای موسیقی دستگیر کردند و به مراجع قضایی تحویل دادند. سرهنگ حسین زنگی جانشین فرماندهی استان البرز درباره این خبر گفت: هنگام دستگیری این خواننده خانم یک مرد نیز با او همراهی داشت.

پدر خانواده پس از قتل دو دختر بی‌گناهش خودکشی کرد
جنایت در باغ متروکه
همه چیز از اختلاف مرد میانسال با همسرش آغاز شد. درگیری زن و شوهر تا جایی پیش رفت که مرد میانسال دست به جنایتی خونین زد. او برای انتقام از همسرش، نگین و نگار دو دختر 7 و 12ساله‌اش را به باغ متروکه‌ای در اطراف شهرستان برد و حلق‌آویز کرد.  مرد میانسال پس از حلق‌آویز کردن دو فرزند بیگناهش بلافاصله با برادرش تماس گرفته و به او گفت که به خاطر خستگی از زندگی دو دخترم را کشتم و حالا هم قصد دارم خود را بکشم تا از این زندگی راحت شوم. وقتی برادر قاتل پس از دریافت تماس خود را به باغ مورد نظر می‌رساند با جسد حلق‌آویز مرد و برادرزاده‌هایش روبه‌رو می‌شود. بلافاصله موضوع به مرکز فوریت‌های پلیس 110 شهرستان گزارش شد و ماموران با حضور در محل حادثه پرونده‌ای در این رابطه تشکیل دادند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.  سرهنگ حسین‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با تأیید این حادثه گفت: حادثه ناخوشایندی بود و اعلام جزییات بیشتر آن سودی برای جامعه ندارد.

سرقت مسلحانه 9 کیلوگرم طلا
‌سارقان مسلحی که 9 کیلوگرم طلا و وجه‌نقد را به سرقت برده بودند، توسط مأموران فسا دستگیر شدند.  بهمن‌ماه پارسال، مأموران از طریق فوریت‌های پلیسی 110 از یک سرقت مسلحانه در کیلومتر 20 محور فسا – شیراز مطلع شدند و بلافاصله به محل حادثه رفتند. در تحقیقات اولیه مشخص شد دو شاکی در حالی ‌که با خودروی شخصی‌شان به سمت شیراز در حرکت بودند، توسط 4 مرد مسلح مورد دستبرد قرار گرفته‌اند.  سارقان در این ارتباط ۹ کیلوگرم طلا، 150‌میلیون ریال وجه‌نقد، 150‌میلیون ریال چک بانکی و 3دستگاه گوشی تلفن‌همراه به سرقت برده و متواری شده بودند. با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت 8 متهم در شهرستان «داراب» استان فارس شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه با همکاری مأموران داراب دستگیر شدند.  به گزارش ایسنا، متهمان در بازجویی‌های اولیه به جرم ارتکابی اقرار کردند. در بازرسی از محل اختفاء این سارقان 2کیلو و 400گرم از طلاهای سرقت شده، 2قبضه سلاح گرم، یک دستگاه شوکر، یک دستگاه ترازوی توزین، 7جلد گذرنامه متعلق به متهمان و نقاب‌های استفاده شده در سرقت کشف و 7 خودرو سواری متعلق به متهمان نیز توقیف شد.


تعداد بازدید :  105