شماره ۳۸۱ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۵ شهريور
صفحه را ببند
امشب، آغاز شصتمین دوره لیگ قهرمانان اروپا
تکرار مکرر

گروه ورزش| آنهایی که به مقوله «استقبال خوب» اهمیت زیادی می‌دهند، حالا خیلی رساتر از یک‌ماه پیش صدای اعتراض خودشان به نوع قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به گوش یوفا می‌رسانند چون حساس‌ترین بازی شب اول هفته نخست و افتتاحیه شصتمین دوره رقابت‌ها، بین همگروه‌های تقریبا ثابت مرحله گروهی 4 فصل اخیر لیگ قهرمانان انجام می‌شود! آرسنال در اولین بازی هفدهمین حضور متوالی خود در لیگ قهرمانان در حالی رویاروی دورتموند، نایب قهرمان 2 فصل پیش رقابت‌ها قرار می‌گیرد که پس از 3 تساوی متوالی در لیگ برتر، تشنه پیروزی است و از طرفی دبوشی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. دورتموند هم به اندازه یک تیم کامل، مصدوم دارد؛ از بلاژیکوفسکی گرفته تا گندوگان، کرچ، نوری شاهین و رویس. در جمع لندنی‌ها اما، والکات تنها مصدوم محسوب می‌شود. حضور اوزیل و مسی در هاله‌ای از ابهام است و در دورتموند، هوملس چنین شرایطی دارد.
آمار 2 تیم
 4 رویارویی گذشته 2 تیم در مرحله گروهی 2 فصل اخیر با 2 پیروزی آرسنال، یک برتری دورتموند و یک تساوی خاتمه یافت. /  دورتموند دهمین حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را تجربه می‌کند و آرسنال برای هفدهمین بار متوالی درجمع 32تیم برگزیده دیده می‌شود./  دورتموند فقط در یکی از 6 حضور قبلی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، بازی اول خود در این چهارچوب را برده است./  آرسنال، فصل گذشته برای چهارمین‌بار متوالی در مرحله یک‌هشتم نهایی حذف شد./  آرسنال فقط 27 امتیاز از 90 امتیاز ممکن بازی‌های رودرروی 5 فصل اخیر لیگ برتر مقابل 4 مدعی سنتی را کسب کرده و در این زمینه بین 4 تیم دیگر، ضعیف‌ترین آمار را دارد.
سایر بازی‌ها: یوونتوس - مالمو، المپیاکوس - آتلتیکو مادرید/ گروه دوم: لیورپول - لودوگورتز، رئال مادرید - بازل/ گروه سوم: بنفیکا - زنیت، موناکو - لورکوزن/ گروه چهارم: گالاتاسرای - اندرلشت


تعداد بازدید :  173