شماره ۳۸۱ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۵ شهريور
صفحه را ببند
خبر

تشکر دفتر مقام معظم رهبری از ملت شریف و انقلابی ایران، علما، شخصیت‌ها و مسئولان
 دفتر مقام معظم رهبری در پایان دوران بستری رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیمارستان و سلامتی و بهبود کامل ایشان با صدور اطلاعیه‌ای، مراتب تشکر و سپاس خود را از عموم ملت شریف و انقلابی ایران، علما، شخصیت‌ها و مسئولان داخلی و خارجی اعلام و تأکید کرد:  این ابراز احساسات صادقانه و خالصانه جلوه‌های پرشکوه و وصف‌ناپذیر دیگری از دلدادگی به انقـلاب اسلامی و رهبری معظم و معزز آن را به نمایش گذاشت.
متن اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
در پی بستری شدن رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی در بیمارستان برای انجام عمل جراحی، ملت مؤمن و شریف و انقلابی ایران اسلامی در گوشه و کنار کشور با دعا و نیایش‌های صادقانه و خالصانه و برگزاری مراسم توسل و پیام‌های فراوان و پرشور و آکنده از مهر و بزرگواری خود جلوه‌های پرشکوه و وصف‌ناپذیر دیگری از دلدادگی به انقـلاب اسلامی و رهبری معظم و معزز آن، به نمایش گذاشتند.
اکنون که به برکت ادعیه‌ خالصانه ملت و صالحان و اخیار، معظم‌له با سلامتی کامل بیمارستان را ترک کرده‌اند جبهه سپاس به پیشگاه حضرت احدیت جلّ‌وعلا می‌ساییم و از عموم ملت مؤمن و قدرشناس ایران اسلامی به‌ویژه از مراجع عالیقدر، علما و فضلای گرانقدر، رؤسای محترم قوای سه‌گانه و رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر مقامات و مسئولان لشکری و کشوری، مجموعه‌های سیاسی و روحانی و تشکل‌های دانشجویی و انقلابی، خانواده معظم شهیدان و ایثارگران، دانشگاهیان، فرهنگیان، هنرمندان، ورزشکاران و سایر اقشار که با حضور در بیمارستان و یا اعزام نماینده و یا با ارسال پیام‌های محبت‌آمیز اظهار لطف کردند و یا ابراز علاقه برای حضور در بیمارستان نمودند، همچنین از رهبران نهضت‌های مقاومت اسلامی خصوصاً دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان و سران و مسئولان کشورها که با ارسال پیام از بهبودی و سلامتی رهبر انقلاب اسلامی اظهار خرسندی کردند، و سایر علاقه‌مندان به انقلاب و نظام اسلامی در خارج از کشور صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می‌کنیم.
در پایان شایسته است از مجموعه درمانی شامل پزشکان و جراحان و پرستاران و سایر کارکنان بیمارستان که در این مدت با اقدامات خود توانستند این کار را به احسن وجه به انجام رسانده و از ملت شریف ایران رفع نگرانی کنند صمیمانه تشکر کرده و از خداوند متعال عزت و سربلندی و تداوم توفیقات ملت بزرگ ایران اسلامی را مسئلت می‌کنیم.
دفتر مقام معظم رهبری

آیت‌الله‌ هاشمی‌رفسنجانی: ایران باید از انحراف هشت‌ساله اخیر نجات یابد
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که وقتی رهبری فرمودند «رأی مردم حق‌الناس است»، هیچ‌کس نمی‌توانست در اراده مردم دخالت کند، گفت: با این جمله تاریخی رهبری، سلامت انتخابات در جمهوری اسلامی نهادینه شده است.  
به گزارش ایرنا، آیت‌الله اکبر ‌هاشمی‌رفسنجانی در آخرین روز از سفر به مشهد مقدس، عصر روز گذشته در دیدار ائتلاف اصلاح‌طلبان خراسان با تحسین حضور مردم و رأی آنها به روحانی گفت:  انتخابات نشان داد مردم به نام رأی نمی‌دهند، بلکه به فکر رأی می‌دهند.  رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ترسیم آینده روشن نظام گفت: جامعه هوشیار و آگاه شده و هیچ‌کس نمی‌تواند دریچه اطلاعات را روی مردم ببندد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تقبیح افراطی‌گری و تندروی در جوامع اسلامی گفت: جامعه ایرانی نشان داد  افراطیون هیچ جایگاهی بین مردم ندارند. ‌هاشمی‌رفسنجانی با اشاره به گلایه‌های حاضران نسبت به بعضی از عملکردهای پس از انتخابات گفت:  حل این مسائل، زمان و شرایط می‌خواهد و من دکتر روحانی را از 40‌سال پیش می‌شناسم و می‌دانم به عهدش وفادار است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان مشکلات جامعه گفت: متاسفانه به خاطر سوءعملکرد بعضی‌ها، برخی از مشکلات به جامعه تزریق شد که اصلاح آن نیاز به زمان دارد.
هاشمی‌رفسنجانی با تأکید بر مشکلات فرهنگی و اقتصادی جامعه گفت:  مردم با صبر و متانت جامعه را جلو می‌برند، این روند مطلوب نیست، چون ایرانی باید عزیزترین ملت دنیا باشد.  وی با تأکید حق مردم برای آزادی‌بیان گفت: اسلام دین آزاداندیشی و آزادی‌بیان است و آنچه نهی شده، دروغ، توهین، تهمت، افترا و مظاهر ضداخلاقی دیگر است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حل مسائل و مشکلات جامعه را وظیفه دولت دانست و گفت:  ایران زمینه خوبی برای صادرات خدمات دارد و شرط آن سیاست خارجی درست در تعامل با کشورهاست.  هاشمی در پایان اظهار کرد: ایران منابع قوی و نیروهای تحصیلکرده دارد و باید از انحراف 8ساله نجات یابد.
آیت‌الله ‌هاشمی‌رفسنجانی همچنین به «ایسکانیوز» گفته است: ماهانه دیدارهایی با مقام معظم رهبری داریم که تاکنون تلاش به رسانه‌ای‌نشدن آنها بود. اما غیررسانه‌ای‌شدن این دیدار ممکن نشد.


تعداد بازدید :  233