شماره ۸۵۵ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ خرداد
صفحه را ببند
خارج از گود

توافق مورینیو با منچستر یونایتد| شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» در خبری فوری اعلام کرد که ژوزه مورینیو با باشگاه منچستریونایتد برای عقد قراردادی 5ساله به توافق رسید و تا 48ساعت آینده به‌طور رسمی به‌عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ معرفی خواهد شد. مورینیوی 53ساله پس از اخراجش از سمت سرمربیگری چلسی در اواسط فصل 16-2015 هدایت تیمی را برعهده نگرفته است.
آزمون، پنجمین بازیکن ارزشمند لیگ روسیه| سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی روستوف که اخیرا ازسوی سایت مسابقات لیگ برتر روسیه بهترین بازیکن ماه می‌این رقابت‌ها شده بود، عنوان پنجمین بازیکن ارزشمند فصل جاری لیگ برتر این کشور را به‌ دست آورد. در رده‌بندی باارزش‌ترین بازیکنان فصل اخیر لیگ برتر روسیه فیدور اسمولوف، مهاجم روسی و 25ساله تیم کراسنودار مقام اول را از آن خود کرد. سادایف زائور (ترک گروزنی)، موسی دومبیا (روستوف) و سوزا جیوانیلدو (زنیت) در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.
رستمی، رکورد جهان را شکست| کیانوش رستمی که درحال آماده شدن برای المپیک ریو است، در تمرین روز گذشته موفق به شکست رکورد دوضرب جهان شد. رستمی که در سالن وزنه‌برداری آزادی مشغول تمرین است، رکورد دوضرب جهان (218کیلوگرم) در دسته 85کیلوگرم را به‌طور غیررسمی 2کیلوگرم جابه‌جا کرد. او حتی در مسابقات جهانی 2015 تصمیم داشت یک کیلوگرم رکورد دوضرب جهان را ارتقا دهد که ناکام ماند.
یک خرافه درباره طارمی| مهدی طارمی که دوشنبه‌شب در برنامه نود حضور پیدا کرده بود، در تمرین روز گذشته تیم‌ملی فوتبال دچار آسیب‌دیدگی شد تا یک خرافه قدیمی مطرح شود. برخی عنوان کردند نحسی برنامه نود طارمی را گرفته است. مهاجم تیم‌ملی اما این مسأله را رد می‌کند: «از این خبر تعجب می‌کنم. مصدومیت من جدی نیست و فقط یک ضرب‌دیدگی ساده است. این مصدومیت مشکل خاصی برایم ایجاد نمی‌کند و چیز مهمی هم نیست. به این بدبیاری‌ها و این خرافات هیچ اعتقادی ندارم. مصدومیتم هیچ ارتباطی با حضورم در برنامه نود ندارد.»


تعداد بازدید :  126