شماره ۸۵۵ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ خرداد
صفحه را ببند
جت دی‌کاپریو ‌ و اعتراض دوستداران محیط‌ زیست

 دی‌کاپریو، بازیگر محبوبی که بارها برای حفاظت از اقیانوس‌ها، زمین و حیوانات در رأس خبرها جای گرفته، این‌بار خودش متهم شده که برای یک سفر ۸ هزار مایلی با جت خصوصی پرواز کرده و با این کار به زمین آسیب زده است. او این مسیر را با جت شخصی خودش طی کرد تا جایزه سبز را برای تلاش‌های زیست‌محیطی‌اش دریافت کند.
گفته شده دی‌کاپریو جت خود را به نیویورک بازگرداند و پیش از آن در جشنواره فیلم کن حضور داشت. او در جشن فیشرمن در ریکیاویک که کمپینی برای حمایت از آب پاکیزه است، شرکت کرده بود.
او پس از سخنرانی در این مراسم، با جت خود به «کن» رفت و یک سخنرانی نیز درباره ایدز در برنامه سینمایی «ام‌فار» اجرا کرد که درنهایت در یک شب ۲۵‌میلیون دلار پول جمع‌آوری شد. در همین حال او با یک بالگرد از ویلایش به یک میهمانی در هتل کپ - ادن در این جزیره رفت.
یکی از دوستداران زمین گفته است: هرگز نمی‌توانم تصور کنم که فردی که به اندازه دی‌کاپریو به تغییرات آب و هوایی بها می‌دهد، بخواهد با یک جت شخصی رفت‌وآمد کند.
به گزارش مهر، دی‌کاپریو تاکنون در این‌باره صحبتی نکرده اما یکی از دوستان نزدیکش می‌گوید: پروازهای او حساب و کتاب ندارد و هر وقت لازم باشد با پرواز شخصی از اینجا به آنجا می‌رود. این تنها راهی است که او می‌تواند به همه برنامه‌هایش برسد.
این بازیگر محبوب که جایزه اسکار امسال را دریافت کرده در فستیوال ‌سال پیش نیز برای استفاده از کشتی پرمصرفش در تعطیلات مورد سوال واقع شد و در هک مدارک کمپانی سونی نیز روشن شد که او در ۶ هفته ۶بار با جت شخصی‌اش پرواز کرده است.
دی‌کاپریو امسال در نشست اقتصادی جهان ۱۰‌میلیون پوند به این بنیاد کمک کرد تا صرف پروژه‌های سبز شود.

 


تعداد بازدید :  132