شماره ۸۵۵ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ خرداد
صفحه را ببند
باد شدید در 5 استان

بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با شمالی شدن جریانات   روی دریای خزر در کل سواحل جنوبی دریای خزر، دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده و دریای خزر مواج می‌شود.
امروز در استان‌های خراسان شمالی، گلستان و شرق مازندران بارش شدت بیشتری خواهد داشت. این سامانه به تدریج از اوایل روز پنجشنبه از کشور خارج می‌شود. همچنین شرق خلیج فارس طی امروز و فردا مواج پیش‌بینی می‌شود. بعد از ظهر امروز وزش باد نسبتا شدید برای استان‌های البرز، تهران، قم، سمنان و شمال اصفهان رخ داده و در برخی منطق جنوب و مرکز ایران باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران امروز کمی ابری، در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد شدید، با احتمال رگبار و رعد و برق با بیشینه و کمینه دمای 31 و 22 درجه سانتیگراد و فردا پنجشنبه، کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 32 و 20 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
در شبانه‌روز گذشته اهواز مرکز استان خوزستان با بیشینه دمای 43 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با کمینه دمای 6 درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور بوده‌اند. طی روزهای گذشته چهارمحال و بختیاری و همدان، سرد‌ترین و ‌هرمزگان و خوزستان، گرم‌ترین استان‌های ایران بودند.


تعداد بازدید :  127