شماره ۸۵۵ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ خرداد
صفحه را ببند
همسر شهیدبابایی درگذشت

 صدیقه حکمت، همسر شهید سرلشکر خلبان بابایی در بیمارستان نمازی شیراز به همسر شهیدش پیوست. صدیقه حکمت، همسر شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی پس از تحمل ماه‌ها درد ناشی از بیماری کبدی، بر اثر این عارضه در بیمارستان نمازی شیراز، دارفانی را وداع گفت.
پیکر همسر شهید بابایی روز چهارشنبه 5خرداد در تهران و روز پنجشنبه 6خرداد در قزوین تشییع خواهد شد. مراسم تشییع پیکر صدیقه حکمت همسر شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی، چهارشنبه در تهران و پنجشنبه در قزوین برگزار می‌شود و پیکر این بانو در گلزار شهدای قزوین به خاک سپرده خواهد شد.
حسن روحانی رئیس‌‌جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت همسر شهید سرافراز سرلشگر خلبان عباس بابایی، این بانوی مؤمنه را الگویی ماندگار از ایستادگی و دارای نقشی مؤثر در رشادت‌های همسر دلاورش توصیف کرد.در بخشی ازاین متن آمده است :درگذشت بانوی فداکار مرحومه صدیقه حکمت همسر شهید سرافراز سرلشگر خلبان عباس بابایی موجب تألم و تأثر فراوان شد.آن مادر مؤمنه در دوران دفاع مقدس، نقشی مؤثر در رشادت‌های همسر دلاورش ایفا کرد و الگویی ماندگار از ایستادگی بر جای گذاشت.پس از شهادت همسر نیز، با صبوری و اخلاص و حکمت؛ در دفاع از آرمان‌های شهدا و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرد.
کاربران فضای مجازی و چهره‌ها نیز  به این خبر واکنش‌های متفاوتی همراه با ابراز تأسف داشتند.
پریچهر قنبری، همسر شهاب حسینی که نقش شهید بابایی را در یک سریال تلویزیونی بازی کرده بود در یادداشتی برای همسر شهید بابایی منتشر کرد:
در فرهنگ ما، آسمان مفهومی اعلا دارد. آنان كه بر فراز معنای آسمان معنای متعالی یافتند، از هر آنچه زمینی و پست بود گسستند. در مدتی كه به واسطه تولید سریال شهید بابایی با زوایای پنهان و آشكار شخصیت آن بزرگوار آشنا شدم، پی به اهمیت فوق‌العاده زنی بردم كه به‌عنوان همسر و همراه، نقشی غیرقابل انكار در حركت متعالی عباس بابایی داشت. خبر عروج ملكوتی خانم ملیحه حكمت به آسمان و عزیمتش نزد پروردگار، یادآور آن خاطرات فراموش ناشدنی از این اسوه مقاومت و صبر بود. غفران آرزویی است كه در میان حزن و اندوه حاصل از این خبر آراممان می‌كند. روانش شاد و یادش گرامی باد
علی دایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: كل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام؛ دور جدایی‌ها خط بکشید. قصه، قصه وصلت است. رفتن از دنیای خاکی را رها کنید. همسری با پروازی آسمانی به دیدار یار و همراهش رفته است. پیوندی مبارک در بهشت. پیوندشان را امشب عرشیان جشن می‌گیرند. عروج همسر شهید خلبان بابایی را از صميم قلب تسلیت عرض مي‌كنم.
آرش میراحمدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دیدار عاشقانه ساعتی پیش بانو ملیحه حکمت به همسرش سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی پیوست... روحش شاد و یادش گرامی و آرزوی آرامش و صبر برای سلمی، محمد و حسین بابایی
کاربری نوشت: انالله‌وانااليه‌راجعون. سرکارخانم حکمت همسر، شهید عباس بابایی بعدازظهر امروز فوت کردند. فراقشون تموم شد اما بار دیگر فرزندانشان طعم تلخ فراق را این‌بار هم پدر و هم مادر را می‌چشند. روحشان شاد و یادشان گرامی باد. برای سرکار خانم حکمت فاتحه‌ای هدیه کنیم و برای فرزندان و بستگانشان از خداوند منان صبر طلب کنیم. شادی روح شهیدبابایی و همسرشان: اللهم‌صل‌علی‌محمد‌و‌آل‌محمدوعجل‌فرجهم

دیدگاه‌های دیگران

|
مخالف 0 - 0 موافق
خدایا روح شهید بابایی وهمسرش شاد باشد
|
مخالف 0 - 0 موافق
من درسال 76درپایگاه شهیدبابایی خدمت می کردم وبازندگی وی اشناشدم وازان موقع همیشه برای وی فاتحه می خوانم

تعداد بازدید :  284