شماره ۳۳۷ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱ مرداد
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه ۳۰ تیرماه به ملاقات جعفر والی هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینما رفت. علی جنتی با همراهی علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسین طاهری مدیر اداره کل هنرهای نمایشی به ملاقات جعفر والی هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینما که در بیمارستان بستری است، رفتند.

نمایشنامه‌خوانی «مجلس ضربت زدن» نوشته بهرام بیضایی بعد از 14‌سال روز گذشته در سالن اصلي تئاترشهر با كارگرداني محمد رحمانيان
 اجرا شد.

محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی یکشنبه هفته آینده مصادف با 5 مرداد همراه با یک گروه موسیقی از کشورهای دیگر در فستیوال کرمس کشور اتریش کنسرتی را برگزار می‌کند.

مسعود یزدانی‌فر که ساخت 14 فیلم کوتاه و چند فیلم مستند را در کارنامه هنری خود دارد، به‌زودی نخستین فیلم بلند سینمایی خود را به نام «صفر» مقابل دوربین می‌برد.

نمایشگاه عکس «بارش خون در غزه» همزمان با روز جهانی قدس و دفاع از مظلومیت مردم مسلمان فلسطین، چهارشنبه اول مرداد ساعت 16 در موزه هنرهای معاصر فلسطین
افتتاح می‌شود.

علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی موفقیت گروه کُر آوازی تهران در هشتمین فستیوال جهانی گروه‌های کُر جهان را تبریک گفت.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی «هفته سینمای مستند هند» را طی روزهای 12 تا 15 مردادماه 1393 در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

علی‌اکبر قاضی‌نظام، جابر قاسمعلی و حسن مهدوی‌فر به بررسی و داوری آثار رسیده در بخش طرح و ایده فیلمنامه جشنواره یاس می‌پردازند.

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویديویی تهران یاس اول تا ششم شهریورماه برگزار می‌شود.

فیلم سینمایی «فرشته‌ها باهم می‌آیند» ساخته حامد محمدی روز چهارشنبه اول مردادماه در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درمی‌آید.

همزمان با تشدید حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق غیرنظامی غزه، شبکه پویا برنامه‌های مناسبتی ویژه‌ای را برای روز قدس در نظر گرفته است.

کمپانی مارول استودیوز تاریخ اکران پنج فیلم جدید خود را تا‌ سال 2019 اعلام کرد. «محافظان کهکشان» روز اول ماه آگوست اکران می‌شود، «انتقام‌جویان: عصر اولتران»روز اول ماه می ‌سال 2015 روی پرده‌ها می‌رود، «مرد مورچه‌ای» به تاریخ هفدهم جولای 2015 و درنهایت «کاپیتان آمریکا 3» روز ششم ماه می ‌2016 اکران می‌شود. اسکات دریکسون برای کارگردانی فیلم جدید «دکتر استرنج» انتخاب شده است و انتظار می‌رود قسمت‌های سوم فیلم‌های «انتقامجویان» و «تور» نیز
ساخته شوند.

علی رفیعی چندی پیش با شهاب حسینی برای بازی در فیلم «مردی که مادرم عاشقش بود» به توافق رسید و درحال حاضر نیز رایزنی‌هایی با هدیه تهرانی به‌عنوان بازیگر زن فیلم انجام شده اما هنوز قراردادی با این بازیگر بسته نشده است.

«جان فاسانو» کارگردان، ‌نویسنده و تهیه‌کننده در خواب درگذشت.

کنسرت محمد معتمدی و رزاریو لترمندیتا، خواننده موسیقی فلامنکو اهل اسپانیا، یکشنبه 27 ژوئیه (5 مرداد) در قالب فستیوال موسیقی در شهر کرمس (Krems) اتریش برگزار
خواهد شد.


تعداد بازدید :  97