شماره ۸۵۱ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت
صفحه را ببند
روی خط خبر

معاون سیاسی وزیر کشور: فرمانداران دربرابر منتقدان دولت سکوت نکنند
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: فرمانداران در برابر انتقادهایی که به عملکرد دولت ازسوی برخی منتقدان انجام می‌شود، سکوت نکنند. به گزارش ایرنا، محمدحسین مقیمی روز گذشته در گردهمایی سراسری فرمانداران و مدیران کل سیاسی استانداری‌های کشور در ساری افزود: به هرحال این انتظار از فرمانداران و مدیران دولت تدبیر و امید وجود دارد که در برابر انتقادها به عملکرد دولت آن هم در شهرستان‌های تحت مدیریت‌شان پاسخگو باشند و عملکرد دولت را ارایه دهند. مقیمی با تأکید بر این‌که فرمانداران و مدیران دولت تدبیر و امید باید عملکرد دولت در زمینه اقتصادی را برای مردم بیان کنند، گفت: برخی منتقدان به‌گونه‌ای در مورد عملکرد دولت صحبت می‌کنند که انگار دراین کشور زندگی نمی‌کنند. وی اضافه کرد: دولت یازدهم با وجود کاهش قیمت نفت و تحریم توانست کشور را به درستی مدیریت و آرامش را در ابعاد مختلف بر جامعه حاکم کند. رئیس ستاد انتخابات کشور گفت که انتخابات دهمین دوره مجلس در فضای امن و بدون هیچ تنش سیاسی یا امنیتی درکشور برگزار و موجب رضایت مردم شد.

بادامچیان: موتلفه با نامزد اختصاصی به انتخابات 96 می‌آید
قائم‌مقام دبیرکل حزب موتلفه می‌گوید: حزب متبوعش قطعا در انتخابات ریاست‌جمهوری ‌سال 96 کاندیدای اختصاصی خواهد داشت. به گزارش خبرآنلاین، اسدالله بادامچیان درخصوص برنامه موتلفه برای انتخابات 96 گفت: مصوبه قطعی شورای مرکزی حزب این است که موتلفه در انتخابات ریاست‌جمهوری ‌سال 96 یک نامزد موتلفه‌ای مستقل را به جامعه معرفی کند. این سیاست و تکلیف شرعی ما برای این انتخابات است، نه به خاطر این‌که حزب بخواهد قدرت را در دست داشته باشد. نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این‌که آیا این فرد حتما از درون حزب خواهد بود، اظهار داشت: فعلا شخص را مشخص نکردیم، تنها مصوبه ما تا این لحظه این است که این کاندیدا عضو موتلفه باشد و دیدگاه‌ها و نظرات موتلفه را به جامعه منتقل کند.

تاجگردون: مذاکره‌ای با لاریجانی درباره ریاست مجلس نداشتم
یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی گفت که ماموریتی برای مذاکره با علی لاریجانی درباره ریاست مجلس نداشته است. به گزارش ایسنا، غلامرضا تاجگردون با رد اخبار منتشره مبنی بر ماموریت عارف به محمدرضا تابش و غلامرضا تاجگردون برای مذاکره با علی لاریجانی درباره ریاست مجلس اظهار کرد: من به‌عنوان دوست آقای لاریجانی و هم‌خط آقای دکتر عارف وظیفه دارم همگرایی بیشتر بین این دو بزرگوار را فراهم کنم و کسی که حداقل فرهنک مجلس را بشناسد، این برداشت را نمی‌کند. وی تأکید کرد: تعیین تکلیف برای مدیریت ارکان مجلس در پشت در بسته توهین به نمایندگان است و این کف مجلس است که تعیین‌کننده خواهد بود نه یک جمع محدود. این نماینده مجلس درباره نحوه تصمیم‌گیری فراکسیون‌های سیاسی مجلس درباره انتخابات هیأت‌رئیسه نیز خاطرنشان کرد: به نظرم با توجه به جو معتدل مجلس تصمیمات نهایی درباره انتخابات هیأت‌رئیسه فراتر از یک فراکسیون خاص خواهد بود.

کواکبیان: گزینه فراکسیون امید برای ریاست مجلس عارف است
منتخب مردم تهران درمجلس دهم گزینه مورد حمایت فراکسیون امید در مجلس دهم را عارف اعلام کرد و درعین ‌حال از آمادگی این فراکسیون برای تعامل با فراکسیون فراگیر سخن گفت. به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات هفتم اسفندماه نشان دادند که خواهان تغییر جدی، پوست‌اندازی و خانه‌تکانی در یکی از مهم‌ترین ارکان سیاسی کشور یعنی مجلس هستند. دبیرکل حزب مردم‌سالاری پاک‌دستی، سوابق اجرایی در سطح معاون اول رئیس‌جمهوری، ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیریت در وزارت علوم را ازجمله ویژگی‌های عارف برشمرد و افزود: آمادگی تعامل با فراکسیون فراگیر درخصوص ارکان مجلس ازجمله نواب رئیس و اعضای هیأت‌رئیسه، کمیسیون‌های تخصصی، ریاست مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات کشور وجود دارد، البته فراکسیون امید کمیته‌ای را برای این کار تعیین کرده است اما منتخبان اصولگرا هیچ واکنشی نشان نداده‌اند.


تعداد بازدید :  268