شماره ۸۵۱ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت
صفحه را ببند
خارج از گود

رحمتی محروم شد، اما نه از فینال| کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرانجام حکم انضباطی مهدی رحمتی به دلیل تخلفاتش در دیدار با تراکتورسازی را اعلام کرد که بر این اساس کاپیتان استقلال دو جلسه از همراهی تیمش محروم و 10‌میلیون تومان جریمه نقدی شده است. در حکم کمیته انضباطی قید شده محرومیت رحمتی از مسابقات لیگ ‌برتر است که بر این اساس او می‌تواند در فینال حذفی استقلال را همراهی کند. این اتفاق در شرایطی رخ دادکه طبق قانون، رحمتی باید فینال حذفی را از دست می‌داد. اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی در این‌باره می‌گوید: «تشخیص اعضای رأی‌دهنده این بود که حتما محرومیت‌های این پرونده چه در مورد رحمتی و چه در مورد سایر اشخاص دیگر، فقط به لیگ برتر تسری داده شود؛ ضمن این‌که تعیین کردن محرومیت به غیر از مسابقه رسمی و مربوط کردن آن به یک نوع مسابقه خاص، خلاف آیین‌نامه انضباطی نیست.»
ذوب‌آهن در اندیشه قهرمانی آسیا| تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان امروز در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی رفت خود را در امارات مقابل تیم العین برگزار می‌کند. شاگردان یحیی گل‌محمدی بسیار امیدوارند در این مسابقه نتیجه خوبی بگیرند تا در مجموع با پیروزی در دو بازی رفت و برگشت جواز حضور در جمع 8 تیم برتر قاره کهن را به‌دست آورند. ذوب‌آهن در این مسابقه مهدی رجب‌زاده را در اختیار ندارد. بازی العین امارات و ذوب‌آهن ایران ساعت 20: 10 امشب برگزار می‌شود.
توافق ویسی با سپاهان| عبدالله ویسی، سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر پانزدهم، صبح دیروز جلسه‌ مفصلی را با مسئولان باشگاه سپاهان برگزار و برای قبول هدایت این تیم به توافق اولیه دست پیدا کرد. اصغر باقریان، مدیرعامل سپاهان در این‌باره می‌گوید: «جلسه مفصلی با ویسی داشتیم و دیدگاه‌هایمان را مطرح کردیم. دیدگاه‌های ویسی را نیز شنیدیم و بر سر کلیات به توافق رسیدیم اما این توافق به‌منزله تمام شدن کار ویسی با سپاهان نیست. ویسی بعد از این جلسه از ما دو، سه روز فرصت خواست تا برنامه‌هایش را جلو ببرد و کمی فکر کند. صبر می‌کنیم تا او پاسخ نهایی‌اش را اعلام کند.»
شوک به هواداران فوتبال اسپانیا| ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم‌ ملی اسپانیا فهرست اولیه لاروخا برای یورو 2016 را اعلام کرد. دل بوسکه از 25 بازیکن برای حضور در تیم ‌ملی اسپانیا دعوت به عمل آورده و دو هفته دیگر روی نام دو بازیکن قلم قرمز خواهد کشید. اسپانیا در یورو با چک، ترکیه و کرواسی هم‌گروه است. نکته قابل توجه غیبت دیگو کاستا و فرناندو تورس در این فهرست است که هواداران فوتبال اسپانیا را شوکه کرده است.


تعداد بازدید :  221