شماره ۸۵۱ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت
صفحه را ببند
چگونه قادر باشم نظر و عقیده‌ام را بیان کنم
حرمت نفس

شهروند|  کتاب «حرمت نفس» نوشته کریستف آندره و فرانسوا لولورد با ترجمه عبدالرضا صرافان و توسط جامعه یاوری فرهنگی منتشر شد. این کتاب که پنجمین کتاب چاپ شده یاوری است توسط دو روانپزشک در 11فصل نوشته شده و با زبانی ساده، خواننده را گام‌به‌گام با پیچیدگی‌های حرمت نفس و مفاهیمی چون اعتماد‌به‌نفس، بینش نفس، تأیید نفس و... آشنا می‌کند و با ارایه نمونه‌هایی از دشواری‌های زندگی انسان‌های جوامع مدرن امروزی راه‌حل‌های مناسب و کاربردی را در اختیار خواننده قرار می‌دهد.
در بخش‌هایی از این کتاب می‌خوانیم:  
«حرمت نفس یعنی قادر باشم نظر و عقیده‌ام را بیان کنم، جرأت نه گفتن داشته باشم، جرأت «نمی‌‌دانم» گفتن داشته باشم. حق داشته باشم پس از اندیشیدن، نظر و عقیده‌ام را تغییر دهم. حق داشته باشم اشتباه کنم، شکست بخورم و پیروز شوم. حق داشته باشم بدون پرخاشگری و با احترام به عقیده مخاطبم، با نظر او مخالفت کنم. باور داشته باشم که با تمام کاستی‌ها و توانمندی‌هایم انسان خوبی هستم.»
کتاب «حرمت‌نفس» را انتشارات دستان در 372 صفحه چاپ کرده و به قیمت 25هزار تومان به فروش می‌رسد. جامعه یاوری فرهنگی پیش از این کتاب‌های پیشه دانشگری، جشن هستی، قدرت و تصمیم‌گیری بخردانه را منتشر کرده بود.
چنانچه مایل به دریافت این کتاب هستید، با شماره تلفن 26402611 تماس حاصل کنید.


تعداد بازدید :  249