شماره ۳۸۰ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۴ شهريور
صفحه را ببند
معجون پول، رکورد و حماقت

گروه ورزش| روزگاری رکوردهای لیگ برتر انگلیس در انحصار امثال نیستلروی بود اما از وقتی موضوع پاس گل مهم شده، دیگر گلزنانی از جنس ستاره‌های هلندی در صدر آمار نیستند. علاوه بر تاریخ‌سازی سسک فابرگاس، رمزگشایی از دلیل رد شدن گارسیا از توپ در صحنه گل پیروزی آتلتیکو مادرید در دربی، تازه شدن دشمنی‌های تری و ریو فردیناند، درخواست جدید کریس رونالدو از سران منچستر‌یونایتد و دغدغه‌های جدید کاسیاس، حکایات خاص خود را دارند.
اعترافات ستاره آتلتیکو
می‌گویند بزرگترین مصیبت یک شاعر این است که مردم به خاطر درک نکردن شعرهایش او را تحسین کنند! در این حالت هر اقدام او، خلاقانه ارزیابی می‌شود. حالا این موضوع، حکایت رائول گارسیاست. عده زیادی پس از تماشای گل پیروزی آتلتیکو مادرید دربی شنبه مادرید او را به دلیل رد کردن توپ از پاهایش و دادن اجازه به توران برای گلزنی تحسین می‌کنند اما این حرکت تحسین‌برانگیز نه از روی خلاقیت بلکه به دلیل ترس از فریاد بازیکن ترکیه‌ای بود: «می‌خواستم ضربه را بزنم ولی شنیدم که آردا فریاد می‌زند توپ را رها کن. در طول بازی نتوانستیم آن‌طور که می‌خواستیم بازی کنیم اما در پایان توانستیم نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم.»
کاسیاس: راهی برای هو نشدن پیدا می‌کنم
فقط ایکر کاسیاس از هو شدن در برنابئو مصون مانده بود که طبق شنیده‌ها او هم در دربی مادرید از این اقدام خشمگینانه هواداران رئال‌مادرید در امان نماند. هرچند آنچلوتی ادعا می‌کند صدایی مبنی برهو شدن نشنیده اما انگار کاسیاس این موضوع را حس کرده و به دنبال راه‌حلی می‌گردد: «باید راهی برای هو نشدن پیدا کنم با این شکست احساس می‌کنم هفته بیهوده‌ای داشته‌ایم.»
شرط 500‌هزار پوندی رونالدو
کریستیانو رونالدو برای پیوستن به منچستریونایتد، تقاضای هفته‌ای 500‌هزار پوند را دارد؛ این درحالی است که منچستریونایتد درحال حاضر به وین رونی و رابین فان‌پرسی هفته‌ای 300‌هزار پوند حقوق می‌دهد. در این شرایط که عمر حضور رونالدو در رئال‌مادرید پایان یافته تلقی می‌شود، باید دید منچستریونایتد با خواسته این ابر ستاره کنار می‌آید یا نه.
تری احمق است!
آتش زیر خاکستر دشمنی ریو فردیناند و جان تری شعله‌ور شد. این 2 از زمان توهین تری به برادر فردیناند، آنتون در یکی از بازی‌های 2 فصل پیش لیگ برتر با هم درگیر شدند و حالا فردیناند در دور جدید حملاتش، تری را احمق خواند: «جان تری بازیکن احمقی است. او رفتار خیلی زشتی برابر آنتون فردیناند داشت و به‌ خاطر این رفتارش نه از من عذرخواهی کرد و نه از برادرم. او هنوز نمی‌داند حماقتش باعث چه صدمه‌هایی به دیگر افراد شده است.»


تعداد بازدید :  99