شماره ۳۸۰ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۴ شهريور
صفحه را ببند
داستان داوطلبي من
گیتی ابراهیمی

سن:  43سال
تحصیلات:  دیپلم
شغل:  خانه‌دار
 محل سکونت:  اراک
از 5‌سال پیش همکاری با جمعیت هلال‌احمر را شروع کردم.  انگیزه من برای حضور در هلال‌احمر در ابتدا شرکت در دوره کمک‌های اولیه و پیش‌بیمارستانی بود اما پس از مدتی که با فعالیت انسان‌دوستانه و صلح‌طلبانه جمعیت هلال‌احمر آشنا شدم، تصمیم گرفتم به صورت فعال در جمعیت هلال‌احمر فعالیت کنم.
عضویت در جمعیت هلال‌احمر ضمن این‌که یک فعالیت خیر است و پاداش الهی به‌دنبال دارد، باعث افزایش آگاهی اعضا می‌شود و این آگاهی انسان را در برابر خطرات و حوادث احتمالی ایمن می‌کند.
 امروز در کشور ما با وجود حوادث مختلف طبیعی، ضرورت دارد در هر خانواده یک نفر آشنا به مهارت‌های امدادی حضور داشته باشد.  من نیز برای کسب همین آگاهی‌ها سعی کرده‌ام در تمام دوره‌های آموزشی مقدماتی، تکمیلی، مربیگری، کمک‌های اولیه، دوره‌های تخصصی و پیش‌بیمارستانی در جمعیت هلال‌احمر شرکت کنم.
فعالیت‌های مختلفی در جمعیت هلال‌احمر انجام داده‌ام.  به مدت 3‌سال سرگروه هدایت بودم، در حال حاضر نیز با خانه داوطلب شهر اراک همکاری می‌کنم و در قسمت آموزش فعال هستم.  در طرح‌های مختلف مناسبتی همچون همای رحمت و فرشتگان رحمت و جمع‌آوری کمک برای سیل‌زدگان پاکستان و مردم قحطی‌زده سومالی نیز مشارکت کرده‌ام.


تعداد بازدید :  104