شماره ۳۸۰ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۴ شهريور
صفحه را ببند
خانه به خانه

برای نخستین‌بار در کشور صورت گرفت
اجرای نرم‌افزار تحت‌وب ارزیابی و پرداخت خسارت در بندرعباس
مدیر سیستم نرم‌افزار جامع شهرسازی بندرعباس گفت: نرم‌افزار تحت‌وب ارزیابی و پرداخت خسارت برای نخستین‌بار در کشور، در بندرعباس اجرا شد.  
مهندس محترم‌پناه، مدیر سیستم نرم‌افزار جامع شهرسازی شهرداری بندرعباس گفت: دفتر پیشخوان خدمات الکترونیک و فاز اول نرم‌افزار ارزیابی و شهرسازی تحت‌وب در منطقه یک شهرداری بندرعباس با حضور امینی‌زاده، شهردار بندرعباس افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید. وی افزود: با توجه به این‌که نرم‌افزار شهرسازی تحت ویندوز شهرسازی در ‌سال 89 به صورت پایه در شهرداری منطقه یک شروع به کار کرد، هم‌اکنون با توجه به بومی‌سازی نرم‌افزاری مذکور به مناطق دو و سه تعمیم داده شد و با راه‌اندازی دفتر پیشخوان الکترونیک شهرداری منطقه یک اقدام به ارایه خدمات شهرداری به‌صورت الکترونیک کرده و نرم‌افزار شهرسازی تحت‌وب نصب و بهره‌برداری شد که برای نخستین‌بار در کشور فرآیند پرداخت خسارت به‌صورت الکترونیک و تحت‌وب نصب و پیاده‌سازی شده است. مهندس محترم‌پناه مراجعه مردم به دفتر پیشخوان و پیگیری سیکل اداری را از اهداف ایجاد دفتر پیشخوان خدمات الکترونیک عنوان کرد و ادامه داد: شهروندان می‌توانند با یک‌بار مراجعه به دفتر پیشخوان شهرداری یا درگاه سامانه الکترونیک به آدرس www. bandarabbascity. ir     درخواست خود را ثبت و در ادامه درخواست خود را از طریق سامانه تحت‌وب الکترونیکی شهرداری در بستر اینترنت پیگیری کنند، انجام مراحل از طریق ایمیل و پیام کوتاه (sms) به متقاضی اعلام خواهد شد.  

قدردانی وزیر نیرو از مدیرعامل و معاونین توزیع برق هرمزگان
 وزیر نیرو از تلاش‌های مدیرعامل و معاونین شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در بهره‌برداری از پروژه‌های برق‌رسانی در هفته دولت قدردانی کرد. مهندس حمید چیت‌چیان که برای افتتاح پروژه‌های آب و برق به هرمزگان سفر کرده بود، در آیین افتتاح این پروژه‌ها از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در بهره‌برداری از پروژه‌ها در هفته دولت تقدیر کرد. در بخشی از تقدیرنامه وزیر نیرو آمده است: بدینوسیله از مساعی و همت بلند و خالصانه جنابعالی در به‌ثمر رسیدن پروژه‌های برق‌رسانی در هفته دولت صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم. امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام ‌سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده،  شاهد موفقیت‌های بیش از پیش آن جناب در خدمت‌رسانی به مردم شریف هرمزگان باشیم.  لازم به ذکر است در مدت یک‌ساله فعالیت دولت تدبیر و امید 414 کیلومتر شبکه برق‌رسانی و یکهزار و 86 دستگاه پست توزیع احداث و 44 روستا، 118 مجتمع مسکونی روستایی و 12هزار و 430 واحد مسکن مهر نیز برقدار شده است. در این مدت نیز 21نیروگاه فتوولتائیک 5 کیلوواتی متصل به شبکه در جزیره هرمز، احداث نیروگاه 10 مگاواتی جزیره ابوموسی با 95‌درصد پیشرفت فیزیکی و فاز اول پروژه هوشمندسازی جزیره هرمز اجرایی شده است.  

برگزاری مسابقات منطقه‌ای «رفاقت‌مهر» در استان اصفهان
معاون جوانان هلال‌احمر استان اصفهان گفت: بیست‌‌و‌ششمین دوره مسابقات منطقه‌ای«رفاقت‌مهر» با مشخص شدن تیم‌های‌برتر جهت شرکت در مرحله استانی به کار خود پایان داد.   به گزارش روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، حیدرعلی خانبازی با بیان این‌که مسابقات رفاقت‌مهر با شعار جوانان، رفاقت‌مهر و توسعه فرهنگ بشردوستی در مرحله منطقه‌ای برگزار شد، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان این مسابقات در رشته‌های امدادوکمک‌های اولیه، اسکان اضطراری و حمل تخصصی مصدوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.   
خانبازی افزود: در مرحله منطقه‌ای این مسابقات در بخش خواهران 26 تیم و در بخش برادران 27 تیم برگزیده شده و به مرحله استانی راه یافتند که رقابت‌های این مرحله در هفته دوم مهرماه به میزبانی جمعیت هلال‌احمر نجف‌آباد برگزار
خواهد شد.  


تعداد بازدید :  98