شماره ۳۸۰ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۴ شهريور
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   تعیین قیمت پایه ۷ شرکت| در جلسه هیأت واگذاری قیمت پایه و شرایط واگذاری ۷ شرکت به تصویب رسید. در این جلسه که با حضور اعضا در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد قیمت پایه و شرایط واگذاری 100‌درصد سهام پتروشیمی دماوند جهت واگذاری از طریق فرابورس و 10‌درصد سهام پتروشیمی شهید تندگویان جهت واگذاری بابت طرح توزیع سهام عدالت به تصویب رسید. همچنین در این جلسه قیمت پایه و شرایط واگذاری 30‌درصد سهام شرکت گسترش ایلیا صنعت شفق 100‌درصد سهام شرکت نوسازی صنایع ایران و 01‌/5درصد سهام شرکت سرمایه‌گذاری رنا از طریق بورس مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

   رونمایی نماد «پترول» | نماد شرکت ۲‌هزارمیلیاردی گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با نماد «پترول» چهارشنبه این هفته در بازار دوم فرابورس گشایش می‌یابد.

   نقدینگی درحال خروج از بورس| امیر محبی کارشناس بازار سرمایه گفت: دولت باید تصمیمات اثرگذار خود در بورس را با سرعت بیشتری اعمال کند تا جلوی خروج نقدینگی از بازار سرمایه گرفته شود. او درخصوص افت‌های پی‌درپی شاخص بورس گفت: وضع رکود اقتصادی ازجمله مواردی است که این روزها بر بازار سرمایه کشور نیز سایه انداخته است، به علاوه این‌که پایان‌ سال مالی شرکت‌های سرمایه‌گذاری هم یکی از علت‌های ریزش شاخص بورس در این روزهاست.


تعداد بازدید :  79