شماره ۸۴۰ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت
صفحه را ببند
رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز اردبیل:
خیران اردبیل ۲۹ پروژه مدرسه‌سازی اجرا می‌کنند

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: درحال‌حاضر ۲۹پروژه مدرسه‌سازی درقالب ۱۴۵ کلاس‌درس در سطح استان‌اردبیل توسط خیران مدرسه‌ساز اجرا می‌شود.
جواد قرآن‌نویس در نهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز شهرستان‌گرمی اظهارداشت: تا پایان ‌سال‌گذشته خیران مدرسه‌ساز استان‌اردبیل یکهزار و 416 کلاس درس درقالب 350مدرسه تکمیل و تحویل آموزش‌وپرورش استان اردبیل دادند.
رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل با اشاره به اجرای 29پروژه مدرسه‌سازی در سطح استان اردبیل توسط خیران مدرسه‌ساز بیان کرد: این تعداد پروژه احداث مدرسه شامل 145کلاس درس است که پیش‌بینی می‌شود 100 کلاس درس تا پایان امسال تکمیل و برای تحصیل دانش‌آموزان آماده‌سازی شود. قرآن‌نویس از کسب رتبه قابل‌توجه کشوری استان اردبیل در فعالیت خیران مدرسه‌ساز خبر داد و گفت: از ‌سال 78 تا‌ پایان ‌سال‌گذشته 30‌درصد مدارس استان توسط خیران احداث شده‌است که انتظار می‌رود این فعالیت‌ها در‌ سال 95 نیز تداوم داشته باشد.
وی تقویت فعالیت‌های خیران مدرسه‌ساز را ازجمله برنامه‌های مهم مجمع خیران مدرسه‌ساز دانست و تصریح کرد: امسال تلاش می‌کنیم تا با جذب و جلب افراد خیر و نیکوکار به مجمع فعالیت‌ها در حوزه مدرسه‌سازی در سطح استان اردبیل را بیش از گذشته تقویت کرده و زمینه تحصیل دانش‌آموزان در فضای آموزشی مطلوب را فراهم کنیم. رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل با اشاره به استقبال خیران از مدرسه‌سازی در مناطق مختلف استان افزود: با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در این زمینه و ثمرات و نتایج مثبت امر مدرسه‌سازی می‌توانیم روزبه‌روز شاهد افزایش این فعالیت‌های خیرخواهانه در سطح استان باشیم.


تعداد بازدید :  147