شماره ۳۷۹ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۳ شهريور
صفحه را ببند
حاشيه

رکوردی جدید توسط والیبالیست‌های نوجوان
قهرمانی در آسیا بدون دادن یک ست
گروه ورزش| تیم‌ملی والیبال نوجوانان ایران که پیش از این توانسته بود با حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست بیاورد، دیروز در دیدار پایانی به مصاف ژاپن رفت و توانست با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست دهد. شاگردان وکیلی که پیش از این مسابقه حتی یک ست را هم به حریفان خود واگذار نکرده بودند در بازی امروز هم در سه ست متوالی و با نتایج 25 بر 11، 25 بر 22 و 25 بر 23 ژاپن را از پیش‌رو برداشتند تا عملکردی فوق‌العاده در این دوره از مسابقات داشته باشند. این اتفاق نوید روزهای خوبی را برای آینده والیبال ایران می‌دهد.

دایی، نصف طلبش را بخشید
در شرایطی که در محافل خبری عنوان می‌شد علی دایی و دستیارانش در پرسپولیس پس از برکناری خواستار دریافت کل مبلغ قراردادشان شده‌اند، اما دیروز پس از جلسه وکیل دایی و دستیارانش اتفاق جالبی رخ داد.  در نشستی که با حضور سیاسی، بهمن دهقان وکیل دایی و دستیارانش برگزار شد، دوطرف بیشتر روی مسائل اخلاقی و این‌که باید برخورد بهتری با کادر فنی صورت می‌گرفت، بحث کردند و در این میان سیاسی هم با قبول اشتباه خود در نوع برکناری دایی، از دهقان عذرخواهی کرد.  همین امر سبب شد تا نماینده دایی اعلام کند پول کل قرارداد سه‌ساله خود را نمی‌خواهد بلکه طلب خود از فصل گذشته به اضافه آنچه در این فصل برای پرسپولیس کار کرده را می‌خواهد که حدودا نیمی از مبلغ قرارداد دایی است.

تکذیب یک شایعه عجیب
عشوری خودکشی نکرده!
انتشار نام 13 بازیکنی که کارت معافیت آنها از سوی سازمان نظام وظیفه باطل شده است، حاشیه‌های زیادی به همراه داشته.  یکی از بازیکنان خاطی در این مورد سینا عشوری است که درباره‌اش شایعه عجیبی به‌وجود آمده است. طی 24 ساعت گذشته و در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر خودکشی ‌هافبک تیم ذوب‌آهن مطرح و خیلی سریع در این فضا منتشر شد ولی علی شجاعی، سرپرست ذوب‌آهن چنین مساله‌ای را تکذیب می‌کند:  «این شایعات دروغ است.  اتفاقی نیفتاده که کسی بخواهد به خاطر یک کارت معافیت اقدام به چنین کارهایی کند؟ سینا در روزهای پایانی هفته گذشته با تیم تمرین می‌کرد و حضوری شاداب در جمع دوستانش داشت. او به بازیکنان تیم اعلام کرد که پیگیر این قضیه است تا بلکه بتواند مشکلش را برطرف سازد.»

شرایط اسفناک تیم امید در کره‌جنوبی
اتاق 8متری برای 7 نفر!
در شرایطی که مسئولان فدراسیون فوتبال از شرایط ایده‌آل اردوی تیم فوتبال امید در اینچئون کره‌جنوبی خبر داده بودند اما بر اساس خبرهای انتشار یافته به نظر می‌رسد امکانات این تیم اصلا مناسب نیست. محمدرضا خانزاده، مدافع تیم امید در این خصوص گفته است: «کمترین امکانات ممکن را در اختیار داریم.  به‌گونه‌ای که 7 نفر در یک اتاق کوچک اسکان داریم و فقط یک حمام در اتاق وجود دارد.  وقتی از تمرین بازمی‌گردیم مجبوریم چند ساعت منتظر بمانیم تا نوبت‌مان شود و دوش بگیریم.  هتل ما شبیه یک ساختمان تعمیر شده است و حتی اینترنت هم ندارد.  در هتل ما غذای خوب وجود ندارد و ما از وقتی به اردو رفته‌ایم، یک وعده غذای درست نخورده‌ایم.  همین ضعف‌ها روحیه بازیکنان را خراب می‌کند.  واقعا برای فدراسیون متاسفم که ارزشی برای تیم‌ملی امید
 قائل نیست.»

 


تعداد بازدید :  223