شماره ۳۷۹ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۳ شهريور
صفحه را ببند
هیات مدیره پرسپولیس به دنبال برکناری درخشان!
اشتباه پشت اشتباه

گروه ورزش| به نظر می‌رسد پرسپولیس این فصل نیز به آرامش نخواهد رسید.  هنوز چند روزی بیشتر از برکناری دایی و انتخاب درخشان به‌عنوان جانشین او نمی‌گذرد که مدیران این باشگاه به گزینه‌های دیگر فکر می‌کنند و با این شرایط معلوم نیست، نیمکت سرخپوشان پایتخت تا پایان فصل چند مربی را به خود خواهد دید! هیأت‌مدیره پرسپولیس نتوانست بحران این تیم را مدیریت کند و با روند اشتباهی که در کنار گذاشتن دایی در پیش گرفت، مشخص نیست چه تدبیری را در ادامه فصل برای این تیم می‌اندیشد.
آخرین بازمانده دایی هم رفت
در حالی  که تا پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان مسئولان باشگاه پرسپولیس برکناری محمد پنجعلی سرپرست این تیم را تکذیب می‌کردند اما بلافاصله پس از این دیدار آخرین بازمانده دایی روی نیمکت سرخپوشان نیز برکنار شد و محمود خوردبین جای او را گرفت.  این اتفاق درحالی رقم خورد که حمید درخشان، سرمربی فعلی پرسپولیس رابطه خوبی با خوردبین ندارد و به شدت مخالف سرپرستی او بود اما درنهایت این اتفاق رخ داد تا مشخص شود حرف درخشان نیز در باشگاه خریدار ندارد. جالب این‌که با گذشت 4 روز از انتخاب سرمربی جدید هنوز قرارداد او امضا نشده و مشخص نیست مسئولان این باشگاه چه برنامه‌ای
در سر دارند.
استیلی انتقام گرفت
حمید استیلی که این هفته تیمش باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرد، رابطه نزدیکی با سیاسی، رئیس هیأت‌مدیره سرخپوشان دارد که تصمیم گیرنده اصلی در اتفاقات اخیر این باشگاه بوده است. یادمان می‌آید که 3 فصل قبل درحالی استیلی جای دایی را روی نیمکت پرسپولیس گرفت که شهریار این تیم را به قهرمانی جام حذفی رسانده بود. همین اتفاق باعث شد تا از هفته نخست سکوها دایی را تشویق کنند و استیلی نیز کارش روی نیمکت سرخ‌ها به نیم‌فصل هم نکشد. به نظر می‌رسد استیلی که در جلسات هیأت‌مدیره ابتدای فصل نیز جزو منتقدان سرسخت دایی بود، نقش پررنگی در تصمیم سیاسی برای برکناری دایی داشته و به نوعی از او انتقام 3 فصل قبل را گرفته است.
جلسه سرنوشت‌ساز و احتمال تغییرات
اعضای هیأت‌مدیره پرسپولیس امروز به دیدار امیررضا خادم، متولی اصلی انتخاب همین هیأت‌مدیره می‌روند.  شخصی که این روزها از سوی برخی به‌عنوان مقصر اصلی حال و روز بحران پرسپولیس شناخته می‌شود و درحالی‌که در ازبکستان با تیم کشتی به سر می‌برد، بدون اطلاع او تغییرات گسترده‌ای در پرسپولیس انجام شد.  شنیده‌ها حاکی از این است که خادم از تصمیمات هیأت‌مدیره سرخپوشان عصبانی بوده و آنها را فراخوانده تا برای آینده این تیم تصمیم‌گیری مجددی داشته باشند. با این‌که درخشان به‌عنوان سرمربی پرسپولیس فقط یک بازی روی نیمکت بوده اما ممکن است او هم خیلی زود به سرنوشت دایی دچار شود و از گزینه‌های زیادی برای سرمربیگری در پرسپولیس نام برده می‌شود که اکثرا خارجی هستند. شاید منتقمی و حتی درخشان مجبور باشند خیلی زود پست‌هایی را که گرفتند ترک کنند، اگرچه این اتفاق می‌تواند حاشیه‌های جدیدی را برای پرسپولیس به وجود آورد.


تعداد بازدید :  218