شماره ۳۷۹ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۳ شهريور
صفحه را ببند
هت‌تریک مدال کامل می‌شود؟
هندبال؛ درگیر تهدید و حاشیه

گروه ورزش| تیم‌ملی هندبال ایران بهترین عنوان تاریخ این رشته را در دوره قبلی بازی‌های آسیایی در گوانگژو با شکست مقابل کره‌جنوبی در فینال به‌دست آورد که باتوجه به حاشیه‌های این روزهای این رشته بعید به نظر می‌رسد این عنوان تکرار شود، اگرچه مسئولان فدراسیون به یکی از سکوها چشم دارند.
از اعتصاب تا محرومیت
پس از آن‌که در زمستان 92 تیم‌ملی هندبال کشورمان توانست برای نخستین‌بار با کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی آسیا جواز حضور در جام‌جهانی 2015 را کسب کند، هیچ‌چیز در هندبال خوب پیش نرفت.  رئیس فدراسیون وقت تصمیم گرفت سرمربی را عوض کند، بازیکنان در اعتراض به این تصمیم اعتصاب کردند، کوزه‌گری از ریاست فدراسیون برکنار شد و در نهایت بازیکنان معترض محروم شدند.   
به‌دنبال سومین مدال تاریخ
تیم ملی هندبال ایران نخستین مدال خود را در بازی‌های آسیایی در 2006 دوحه با عنوان سومی کسب کرد. مدال نقره دوره گذشته که با شکست مقابل کره در فینال به‌دست آمد، بهترین مقام تاریخ هندبال به شمار می‌آید و هم‌اکنون هندبالیست‌ها به‌دنبال سومین مدال خود هستند.  ایران باید در دور گروهی با کویت و هنگ‌کنگ دیدار کند که حریفان آسانی هم نیستند.  
نصیری:  امید زیادی در اینچئون داریم
خسرو نصیری، سرپرست فدراسیون هندبال در رابطه با وضع تیم‌ملی در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی می‌گوید: «با وجود تغییراتی که در تیم‌ملی به‌وجود آمده به عملکرد این جوانان حاضر در تیم‌ملی امیدوارم و مطمئنم که بازیکنان به خودباوری کسب مدال رسیده‌اند.  پرداخت پاداش قهرمانان ورزشی نیز باعث افزایش انگیزه بازیکنان شده و آنها شرایط بسیار خوبی دارند.  سعی کردیم بهترین شرایط را برای تیم‌ملی به‌وجود آوریم.»


تعداد بازدید :  228