شماره ۳۷۹ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۳ شهريور
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

 با سلام. تشکر از روزنامه خوب شهروند. به‌خصوص از مطالب پزشکی که ما را از خیلی مسائل آگاه کرده. همه مطالب عالی هستند. عباسپور_کازرون
شهروند: لطف داريد.
  سلام و خسته نباشید خدمت بچه‌های شهروند. واقعا دستتون درد نکنه. خصوصا بچه‌های صفحات طرح‌نو. کارتون فوق‌العاده‌ست! مرسی از همه‌ شما.
شهروند: ما هم از شما ممنونيم.
  با سلام. من از چابهار روستای کمب مزاحم می‌شوم. شما را به اون خدایی که پرستش می‌کنید قسم میدم فقط یک‌بار یک‌بار بیایید وضع ما را ببینید مگه ما ایرانی نیستیم ما از این خاک نیستیم. بچه‌های نوزاد چه گناهی کردند. ما از کوچکترین نعمت که برق باشد محرومیم هیچ‌کس به حرف ما توجه نمی‌کند. جمعیت روستا ده هزار خانوار است. منتظر شما هستیم.
شهروند: حتما گزارشگر ما به منطقه شما خواهد آمد.
  با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شهروند. بنده آقا سید هستم از فرخ‌شهر. خواهش دارم در مورد معضلی که از اجرای تونل‌های گلاب و بهشت‌آباد گریبان استان چهارمحال و بختیاری و خصوصا فرخ‌شهر را مي‌گيرد، گزارش تهيه كنيد.
شهروند: اي به چشم آقا سيد!
  با سلام. برای سلامتی و بهبودی مقام معظم رهبری هر شهروند ایرانی (100) صلوات، نذر کنیم. حسین آقایی - قزوین
شهروند: پيشنهاد خوبي است. البته شكر خدا وضعيت جسماني ايشان كاملا رضايت‌بخش است.
  دوست دارم روزنامه شهروند يك صفحه انديشه هم داشته باشد كه به آرا و افكار متفكرين بزرگ دنيا و ايران در حوزه‌هاى مختلف بپردازد. نظير روزنامه همشهرى دهه 70 شمسى.
شهروند: به زودي اين كار را خواهيم كرد.
 آيا در عصر ارتباطات مى‌توان با گشت‌هاى ارشاد موتورى در خيابان‌ها و كوچه‌ها مردم را امر به معروف و نهى از منكر نمود؟ آيا اين مهم نبايد امروزه به وسيله رسانه‌ها از طريق فرهنگ‌سازى انجام بگيرد؟ شهروندى از زنجان
شهروند: بعضي‌ها هم‌چنان به شيوه‌هاي ارشاد در خيابان معتقدند و بر آن پافشاري دارند. البته فرهنگ‌سازي كار دشوار و پيچيده‌اي است كه نياز به صرف زمان و فنون صحيح دارد.
  لطفا با خانم لیلا حاتمی گفت‌وگو کنید. خانم حاتمی یکی از افتخارات ایران هستند. از تهران
شهروند: به چشم. حتما از ايشان تقاضاي مصاحبه خواهيم كرد.

 


تعداد بازدید :  292