شماره ۸۳۰ | ۱۳۹۵ شنبه ۴ ارديبهشت
صفحه را ببند
ورود سامانه بارشی جدید

با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی و داده‌های هواشناسی، در شمال غرب کشور بارش‌ها آغاز می‌شود که در پاره‌ای از نقاط همراه با وزش باد شدید موقت خواهد بود. در ادامه و به تدریج از میزان ابرناکی در شمال غرب کاسته می‌شود. همچنین به سبب وزش باد شدید دریای خزر مواج و طوفانی است.
با حرکت این سامانه به سمت شرق، در شمال شرق کشور بارش‌های پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق را خواهیم داشت که علاوه بر این ناحیه در البرز شرقی و تا حدودی البرز مرکزی نیز رخ می‌دهد. امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات استان کرمان وقوع بارش‌های خفیف و پراکنده دور ازانتظار نیست.
هوای استان تهران امروز ابری، همراه با بارش پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد است و به تدریج کاهش ابر نیز اتفاق می‌افتد. بیشینه دما در این روز 25 درجه و کمینه آن نیز 14 درجه سانتیگراد بالای صفر است. وضعیت آب و هوایی این استان فردا یکشنبه کمی ابری، در بعد از ظهرهمراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در گرمترین ساعات روز یکشنبه 26 درجه و در خنک ترین ساعات به 15 درجه بالای صفر می‌رسد.
در شبانه‌روز گذشته اهواز مرکز استان خوزستان با بیشینه دمای 36 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با کمینه دمای یک درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور بوده‌اند. طی روز گذشته چهارمحال و بختیاری و اردبیل، سرد‌ترین و ‌هرمزگان و خوزستان، گرم‌ترین استان‌های ایران بودند.


تعداد بازدید :  250