شماره ۸۳۰ | ۱۳۹۵ شنبه ۴ ارديبهشت
صفحه را ببند
گفت‌وگوی «شهروند» با امیر قلعه‌نوعی، سرمربی موفق تراکتورسازی
می‌گفتند قلعه‌نوعی تمام شده است!
آل‌سعود را زمینگیر کردیم

شهروند|  موفقیت‌های تراکتورسازی تبریز پس از حضور امیر قلعه‌نوعی، محبوبیت این مربی پرافتخار را نزد مردم آذربایجان افزایش داده و باعث شده هواداران تراکتورسازی دوباره با تیم خود آشتی کنند. قلعه‌نوعی از تیمی که قعرنشین جدول رده‌بندی بود، یک مدعی قهرمانی ساخته و حالا برای نخستین‌بار این تیم را به دور دوم لیگ قهرمانان آسیا رسانده است. برد مقابل الهلال هم آخرین دستاورد مثبت تراکتورسازی با این
 مربی است.
تسلیت و تبریک
امیر قلعه‌نوعی گفت‌وگوی خود را با «شهروند» با اظهارنظر درباره موفقیت‌های اخیر تراکتورسازی آغاز می‌کند: «ابتدا جا دارد درگذشت جوان ارزشی فوتبال ایران، مهرداد اولادی را به جامعه فوتبال و خانواده‌اش تسلیت بگویم. رفتن او را هنوز هم باور نمی‌کنم. خدا را شاکرم که توانستیم از روزهای سخت، روزهای بزرگی بسازیم. واقعا کاری که تا اینجا انجام داده‌ایم،‌ بسیار دشوار بود اما با لطف خدا و اهل بیت و البته همت بازیکنان چنین موفقیت‌هایی به‌دست آمده است. البته هنوز کارمان تمام نشده و نباید اجازه دهیم غرور به تیم‌مان رخنه کند.»
آل‌سعود را زمینگیر کردیم
سرمربی تراکتورسازی با اشاره به پیروزی تیمش مقابل نماینده عربستان تاکید می‌کند: «ابتدا جا دارد این برد را به مردم عزیز ایران و به‌ویژه دلاوران آذری‌زبان تبریک بگویم. باتوجه به حساسیت‌هایی که درباره روابط ایران و عربستان وجود داشت، این بازی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرد. خوشحالم که توانستیم با دعای خیر مردم، آل‌سعود را زمینگیر کنیم. به بروبچه‌های ذوب‌آهن هم تبریک می‌گویم. متاسفانه سپاهان باخت که امیدوارم بازی برگشت جبران کند. با این حال افتخار بزرگی برای تراکتورسازی به‌دست آمده است. این‌که با برد تاریخی مقابل تیم عربستانی، برای نخستین‌بار به دور دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌ایم، ‌بسیار ارزشمند است. ان‌شاءالله در بازی برگشت مقابل الهلال هم نتیجه خوبی بگیریم تا با اقتدار راهی دور بعد شویم.»
می‌گفتند قلعه‌نوعی تمام شده
قلعه‌نوعی با اشاره به این‌که بعد از ناکامی در استقلال کسی تصور نمی‌کرد بتواند با تراکتورسازی موفق باشد، عنوان می‌کند: «این حرف‌ها زیاد بود. می‌گفتند قلعه‌نوعی تمام شده و دیگر نمی‌تواند موفق باشد. واقعیت این است که من نمی‌خواستم پیشنهاد تراکتورسازی را قبول کنم اما با اصرارهای همسرم و همچنین مدیرعامل باشگاه این مسئولیت را برعهده گرفتم. خدا را شکر که توانستیم چیزهایی را که می‌خواستیم، اجرا کنیم و حالا تراکتورسازی از نظر تاکتیکی به بلوغ رسیده است. البته نمی‌شود همه چیز را به پای من نوشت. در باشگاه تراکتورسازی عزمی برای موفقیت بود و من فقط یک سهم در این رویه خوب داشتم.»
تراکتور در جمع هشت تیم برتر آسیا
سرمربی تراکتورسازی صحبت‌هایش را این‌گونه به پایان می‌برد: «راه ما هنوز به پایان نرسیده است. از مردم خوب آذربایجان و هواداران تراکتورسازی می‌خواهم در بازی‌های باقیمانده به حمایت از تیم بپردازند. به نظرم تراکتورسازی درحال حاضر پتانسیل قهرمانی در ایران و رسیدن به مراحل بالاتر آسیا را دارد که این مهم با حمایت هواداران خوب تیم محقق می‌شود.»

 


تعداد بازدید :  201